ناتوانی اپل در رفع نیاز دانش اموزان چینی به تبلت

به گزارش مجله گرافیک، شیوع ویروس کرونا در چین باعث شده تا دانش آموزان این کشور برای حضور در کلاس های آنلاین به شکلی فزاینده به تبلت نیاز پیدا کنند و اپل نتوانسته به این نیاز پاسخ بگوید.

ناتوانی اپل در رفع نیاز دانش اموزان چینی به تبلت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از تکنولوژی نیوز، اپل علیرغم ادعاهای فراوان نتوانسته جوابگوی نیاز فزاینده بازار چین به تبلت باشد و در این میان شرکت های چینی توانسته اند تا حدی کمبودها را در این زمینه جبران کنند.

بسیاری از مدارس در چین دوره های آموزشی خود را در زمان شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار کردند و بیشتر بچه ها از تبلت برای مشاهده و بهره گیری از این دروس استفاده کردند. نیاز فزاینده بازار به خرید تبلت باعث شد تا تقاضا از عرضه فراتر رود و کمبودهایی در این زمینه در چین ایجاد شود.

تقاضا در این زمینه به خصوص از ماه ژانویه که فرایند قرنطینه شهرها در چین سرعت گرفت، افزایش یافت و اپل علیرغم افزایش 20 درصدی ظرفیت تولید تبلت خود در نیمه اول سال 2020 نتوانست به نیازها در این زمینه در چین پاسخ دهد. اپل به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقت برخی کارخانه های خود نتوانسته به اندازه کافی آیفون نیز تولید کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 951

به "ناتوانی اپل در رفع نیاز دانش اموزان چینی به تبلت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتوانی اپل در رفع نیاز دانش اموزان چینی به تبلت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید