مردمان مناطق محروم خدمات درمانی دریافت می نمایند، کاروان سلامت در راه درمان مردم

به گزارش مجله گرافیک، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: کاروان سلامت برای ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم وارد عمل شده است.

مردمان مناطق محروم خدمات درمانی دریافت می نمایند، کاروان سلامت در راه درمان مردم

محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار، درباره کاروان سلامت اظهار کرد: از هفته گذشته کاروان سلامت برای رسیدگی به شرایط سلامت افراد شهرهای مختلف کار خود را شروع نموده است.

وی درباره اقدامی که کاروان سلامت انجام می دهد گفت: پزشکان، تیم های امدادی و کادر درمانی از اعضای اصلی کاروان سلامت هستند و این افراد وظیفه دارند تا با سفر به استان های مختلف به ارائه خدمات درمانی بپردازند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر توضیح داد: تیم های امدادی هر هفته به یک استان سفر می نمایند البته سه استان سیستان و بلوچستان و کرمان در در صدر استان هایی هستند که از خدمات کاروان سلامت بهره مند می شوند.

نصیری با اشاره به برنامه کاروان سلامت برای هفته جاری گفت: کاروان استان مرکزی در این هفته به استان سیستان و بلوچستان می فرایند تا اقدامات درمانی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه کاروان های سلامت تا خاتمه سال جاری هر هفته به یکی از استان ها سر می زنند، گفت: در تمام استان ها حدود 8 تیم درمانی حضور دارند البته استقبال از این کار آن قدر زیاد بود که هفته گذشته بیش از 2 هزار خدمت درمانی ارائه شد.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 850

به "مردمان مناطق محروم خدمات درمانی دریافت می نمایند، کاروان سلامت در راه درمان مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردمان مناطق محروم خدمات درمانی دریافت می نمایند، کاروان سلامت در راه درمان مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید