مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو:استفاده از بازیگران جوان در درازمدت سرمایه محسوب می گردد

به گزارش مجله گرافیک، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو می گوید، استفاده از بازیگران جوان متعهد در درازمدت سرمایه سازمان محسوب می شوند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو:استفاده از بازیگران جوان در درازمدت سرمایه محسوب می گردد

بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو با اشاره به آخرین نظرسنجی تلوبیون گفت: در آخرین نظرسنجی تلوبیون شبکه دوسیما پر مخاطب ترین شبکه رسانه ملی شد که علت این موضوع پخش سریال هایی مانند از سرنوشت است . این آمار برای ما فوق العاده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو ملک محمدی با اشاره به فراوری سه فصل از سریال از سرنوشت و ادامه فراوری فصول آینده این سریال ادامه داد: در همه جای جهان در پروژه های طولانی مدت و چند فصلی عوامل سال ها با هم همکاری می نمایند و بحث یکی دو سال مطرح نیست.

ملک محمدی درباره استفاده از بازیگران جوان در پروژه های تلویزیونی اضافه نمود: در رسانه ملی هم برنامه ریزی هایی برای این موضوع وجود دارد و البته این فرایند گاه همراه با آزمون و خطا رخ می دهد و به نظر مخاطب بستگی دارد.به همین دلیل استفاده از نیروهای جوان که برای نخستین بار جلوی دوربین می فرایند یک خطر پذیری ذاتی به همراه خود دارد که آیا پیروز می شوند یا خیر؟ آیا مخاطب آنها را می پذیرد یا خیر و نکاتی دیگر که البته ارزش و آورده خود را در دراز مدت برای سازمان خواهد داشت.

مدیر گروه فیلم و سریال بیان داشت: از این منظر همکاری طولانی گروه سازنده نقطه قوت هر پروژه فراوریی است و امیدواریم این شیوه فراوری در تلویزیون دنبال گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1485

به "مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو:استفاده از بازیگران جوان در درازمدت سرمایه محسوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو:استفاده از بازیگران جوان در درازمدت سرمایه محسوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید