لغو دیدار تدارکاتی ایران و تایلند قطعی نیست

به گزارش مجله گرافیک، رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اینکه بازی با تایلند هنوز به صورت رسمی لغو نشده، گفت: سرمربی تیم ملی در کشور تایلند حضور دارد و به آنالیز امکان برگزاری این دیدار می پردازد.

لغو دیدار تدارکاتی ایران و تایلند قطعی نیست

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مهدی تاج در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در یزد در ارتباط با بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی های تدارکاتی به پیشنهاد سرمربی و با توجه به آنالیز هایی که وی انجام می دهد، صورت می گیرد و این طور نیست که هر تیم قدرتمندی برای بازی تدارکاتی انتخاب گردد.

وی اعلام کرد: از جمله مواردی که در بازی های محبت آمیز توسط سرمربی مد نظر قرار می گیرد، بحث تاکتیک و تکنیک تیم مقابل است که به تیم های حریف ایران در جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه نزدیک باشد، وضعیت آب و هوایی کشور مقابل هم در تصمیم سرمربی نقش مهمی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با وضعیت بازی ایران و تایلند گفت: هنوز تایلند به صورت قطعی بیان ننموده که بازی را لغو نموده و مسابقه نمی کند.

تاج ادامه داد: امروز کارلوس کی روش همچنان در کشور تایلند است که آنالیز لازم را انجام دهد تا ببیند آیا امکان انجام این بازی وجود دارد یا به صورت قطعی لغو می گردد.

وی در ارتباط با کوشش های عربستان برای به حاشیه کشاندن فوتبال ایران در ارتباط با دیدار ایران و کره جنوبی گفت: فیفا در این مورد از ما سئوالهای متعددی انجام داده و ما باید رسما جواب آنها را بدهیم ولی نگرانی نداریم و احساسمان این است که همه (مردم، مسئولان و بازیکنان) در آن روز پیروز شدند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 584

به "لغو دیدار تدارکاتی ایران و تایلند قطعی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو دیدار تدارکاتی ایران و تایلند قطعی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید