فریب تبلیغات فروش سیم کارت شاد را نخورید ، برخورد با افراد سودجو

به گزارش مجله گرافیک، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به دانش آموزان و خانواده های آنها هشدار داد که فریب تبلیغاتی تحت عنوان ارائه سیم کارت شاد را نخورند و منتظر اخبار از منابع خبری و پرتال اپراتوری کشور باشند.

فریب تبلیغات فروش سیم کارت شاد را نخورید ، برخورد با افراد سودجو

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سردار کیوان ظهیری در مصاحبه با مهر اظهار کرد: کلاهبرداران این بار به سراغ دانش آموزان و والدین آنها آمدند و با ارائه طرحی به اسم سیم کارت شاد سعی دارند تا از این گروه از افراد کلاهبرداری نمایند.

وی اضافه نمود: کلاهبرداران با حضور در جلوی مدارس و یا ارسال پیغامک های تبلیغاتی و همچنین فعالیت در فضای مجازی سعی دارند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنید.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: این افراد به دو روش کلاهبرداری می نمایند یا از افراد می خواهند که اطلاعات محرمانه خود را برای آنها ارسال نمایند و با این روش سعی در جمع آوری افراد دارند.

سردار ظهیری ادامه داد: و روش دوم هم این است که با ارسال لینک هایی در فضای مجازی و درخواست اطلاعات کارت افراد برای تشخیص هویت حساب بانکی آنها را خالی می نمایند.

وی گفت: پلیس اعلام می نماید که اگر قرار باشد سیم کارت دانش آموزی و خدمات رایگانی برای این گروه از جامعه ارائه داده گردد به وسیله پرتال رسمی اپراتورها و یا وزارت خانه های مربوطه اعلام می گردد و مردم به این پیغام ها و لینکها اعتمادی ننمایند.

رئیس پلیس پیشگیری در انتها گفت: پلیس به دنبال شناسایی افراد سودجو هست و با هر کسی که به هر طریقی این افراد را در رسیدن به اهداف شومشان یاری کند برخورد خواهد نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1276

به "فریب تبلیغات فروش سیم کارت شاد را نخورید ، برخورد با افراد سودجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریب تبلیغات فروش سیم کارت شاد را نخورید ، برخورد با افراد سودجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید