فرماندار: ظرفیت بخش کرونای بیمارستان اشنویه در حال تکمیل است

به گزارش مجله گرافیک، فرماندار اشنویه گفت: این شهرستان همچنان در شرایط قرمز کرونایی واقع شده است و ظرفیت بخش کرونای تنها بیمارستان آن نیز در حال تکمیل است.

فرماندار: ظرفیت بخش کرونای بیمارستان اشنویه در حال تکمیل است

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، عبدالسلام مام عزیزی با اظهار نگرانی از عادی انگاری به وجود آمده در جامعه افزود: طی هفته های گذشته، فرایند صعودی مبتلایان به کرونا در این شهرستان ادامه دارد و بی توجهی به هشدار های کادر درمانی مبنی بر رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی و افزایش تجمع و مراسم خانوادگی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هم اکنون تمامی تالار های پذیرایی در این شهرستان تعطیل شده و علی رغم وضع محدودیت ها همچنان تجمع های خانوادگی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد.

فرماندار اشنویه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تا به امروز پنج هزار و 192 مورد مبتلا به کووید-19 در این شهرستان شناسایی شده اند و 109 نفر نیز به علت ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: هم اکنون 26 نفر در بخش کرونا و 9 نفر نیز در بخش آی سی یو بیمارستان این شهرستان بستری هستند که آنالیز ها نشان می دهد بستری شدگان عمدتا افرادی هستند که واکسن کرونا را دریافت ننموده اند.

فرماندار اشنویه استقبال شهفرایندان از واکسیناسیون را مناسب دانست و افزود: از شروع کار واکسیناسیون بیماری کووید- 19 تا به امروز، بیش از 84 درصد از شهفرایندان واجد شرایط این شهرستان در گروه های مختلف این واکسن را دریافت نموده اند.

مام عزیزی تاکید نمود: با وجود استقبال شهفرایندان از واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات جهت خروج از شرایط قرمز کرونایی ضروری و اساسی است.

وی گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا که از آن به عنوان فاصله گذاری یا قرنطینه هوشمند نیز نام برده می گردد به زودی در این شهرستان اجرا می گردد که با اجرای آن شاهد شیوه جدیدی در نظارت بر موضوع کرونا و دستورالعمل های بهداشتی مربوط به آن خواهیم بود.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1988

به "فرماندار: ظرفیت بخش کرونای بیمارستان اشنویه در حال تکمیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار: ظرفیت بخش کرونای بیمارستان اشنویه در حال تکمیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید