عبادی: مسابقات جهانی لهستان ماموریت بعدی من است

به گزارش مجله گرافیک، قهرمان بازی های کاپ آسیایی تیروکمان تایلند یکی از ماموریت های مهم خود در سال 96 را موفقیت در مسابقات جهانی لهستان بیان کرد و گفت: تمام تلاشم این است که بعد از کسب مدال طلای کاپ آسیایی تایلند بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی لهستان کسب کنم.

عبادی: مسابقات جهانی لهستان ماموریت بعدی من است

اسماعیل عبادی بعد از کسب مدال طلای کاپ آسیایی تیروکمان تایلند و کسب سهمیه مسابقات جهانی لهستان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه در این مسابقات سهمیه بازی های جهانی لهستان توزیع می شد اهمیت زیادی داشت و نسبت به سال های قبل کمانداران قدرتمندتری در آن شرکت کرده بودند تا سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنند. به طوری که کشورهایی همچون مالزی،چین تایپه و هند برای کسب سهمیه از یکسال قبل برنامه ریزی کرده بودند. در نتیجه سطح رقابت ها سخت و کسب عنوان به راحتی امکان پذیر نبود، اما به هر صورت پیروز شدیم من و پریسا براتچی سهمیه انفرادی و تیمی مسابقات جهانی لهستان را که تیر امسال تنها در رشته کامپوند برگزار می شود را کسب کنیم.

وی گفت:برای کسب عنوان قهرمانی کاپ آسیا و سهمیه جهانی لهستان از یکسال قبل برنامه ریزی کرده بودم، در سالهای گذشته کسب سهمیه براساس رنگینگ بود،اما از این دوره تنها کسانی که عناوین اول تا سوم را کسب می کردند سهمیه را به خود اختصاص می دادند. من با توجه به برنامه ریزی که از یکسال گذشته داشتم، مطمئن بودم که سهمیه جهانی را کسب می کنم.

عبادی راجع به برنامه بعدی خود بیان کرد: بعد از کسب سهمیه جهانی لهستان بدون استرس و با آرامش در جام جهانی چین که قبل از مسابقات جهانی لهستان است، شرکت می کنم تا خود را برای این رقابت ها آماده کنم. بنابراین ماموریت بعدی من مسابقات جهانی لهستان است و برای کسب بهترین نتیجه در این بازی ها از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند اضافه کرد:هر چند فدراسیون در طی یکسال گذشته از نظر مالی در تنگنا قرار داشت، اما با تمام مسائل مالی بهترین شرایط را از نظر برگزاری اردوها برای کمانداران فراهم کرد و هیچ تورنمنتی را به خاطر شرایط بد مالی فدراسیون از دست ندادیم.

وی در سرانجام افزود:امسال سال پرکاری برای فدراسیون تیروکمان است. امیدوارم با شروع خوبی که در ابتدای سال 96 داشتم، در رقابت های آینده نیز به ویژه مسابقات جهانی لهستان به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 508

به "عبادی: مسابقات جهانی لهستان ماموریت بعدی من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: مسابقات جهانی لهستان ماموریت بعدی من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید