سرمایه گذار خارجی برای 3طرح صنعتی در هرمزگان جذب شد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، خلیل قاسمی از افزایش 49 درصدی میزان صدور جواز تأسیس اطلاع داد و گفت: طی هفت ماه نخست امسال تعداد 283 فقره جواز تأسیس با سرمایه گذاری بیش 417 هزارو 24 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ده هزار و 490 نفر در این استان صادرشده است.

سرمایه گذار خارجی برای 3طرح صنعتی در هرمزگان جذب شد

قاسمی با اشاره به افزایش313 درصدی میزان صدور جواز تأسیس ، اضافه نمود: در مدت مشابه سال گذشته190 فقره جواز با سرمایه گذاری یکصد هزار و 900 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال شش هزار و 509 نفر صادر شده بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: میزان سرمایه گذاری بخش صنعت این استان بر اساس پروانه های بهره برداری صادرشده، در هفت ماه نخست امسال193 هزار و 212 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از دوهزار درصدی داشته است.

وی در خصوص جذب سرمایه گذار خارجی در استان اضافه نمود: زمینه 3 طرح در استان با حجم سرمایه گذاری خارجی بیش از 820 میلیارد ریال و اشتغالزایی 127 نفر در استان هرمزگان فراهم شده است که می توان آن را از مهم ترین اقدامات ارزشمند این استان در حوزه صنعت دانست.

قاسمی اضافه نمود: جلسات متعددی با متقاضیان سرمایه گذاری در زمینه های کنسانتره آهن و فروآلیاژها برگزارشده است.

وی یادآور شد: واحدهای بزرگ صنعتی استان همچون شرکت فولاد هرمزگان جنوب، فولاد کاوه جنوب کیش مجوز طرح توسعه دریافت نموده اند که این نشان از پویای صنعت استان دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، با اشاره به طرح های نیمه تمام بالای 60 درصد در استان هرمزگان گفت: 90 فقره طرح نیمه تمام بالای 60 درصد با حجم سرمایه گذاری بیش از پنج هزار و 200 میلیارد ریال در زمینه های شیمیایی، فلزی فابریکی، کک و فراورده های حاصل از نفت، محصولات غذائی و آشامیدنی، محصولات کانی غیر فلزی، ماشین آلات و دستگاههای برقی در استان می باشد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال یک هزار و 569 نفر در استان هرمزگان فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 88

به "سرمایه گذار خارجی برای 3طرح صنعتی در هرمزگان جذب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذار خارجی برای 3طرح صنعتی در هرمزگان جذب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید