رونمایی سحر قریشی از همراه شب های تنهایی اش

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران:ویدیو دور دور شبانه سحر قریشی بازیگر زن مشهور و جنجالی به همراه دوستش در خیابان های تهران با خودروی شخصی اش را ببینید.

رونمایی سحر قریشی از همراه شب های تنهایی اش

سحر قریشی مدتی است که ارتش سایبری خود را مجددا آماده نموده و پیشبینی می گردد به زودی دوباره سحر قریشی در فضای مجازی فعال می گردد. این مدت قرنطینه ها و کم شدن فیلم های اکران سحر قریشی تقریبا ناپدید شده بود و کسی از سحر قریشی خبری نداشت ولی اخیرا دوباره سحر قریشی به اینستا برگشته و فعلا سحر قریشی در حال ساماندهی فن ها (پیج های طرفداری) خود است.

سحر قریشی : دست بزن دارم

جالب است بدانید که سحر قریشی می گوید چونکه در بین پسرا بزرگ شدم از بچگی اخلاق خشنی داشتم و دست بزن دارم و اگر مردی مزاحم من بگردد به شدت با او برخورد فیزیکی می کنم و از این بابت اصلا نمی ترسم. چند نفر از دوستان صمیمی سحر قریشی نیز گفته او را تایید می نمایند و می گوید سحر قریشی مثل یک پهلوان خیلی با مرام است و اخلاق بسیار خاصی دارد. او می گوید در مدرسه هم که بوده کل مدرسه از او فرمان پذیر بودند. آیا توهین به پاکبان به وسیله سحر قریشی عمدی بود ؟ سحر قریشی جزو بازیگرانی بوده که حاشیه سازی را یا دوست داشته و یا حواشی همواره در پی او بوده است.اگر شما هم دنبال نماینده این بازیگر جوان باشید حتما ماجرای توهین او به مأمور پاکپانی که کنار پیاده رو نشسته بود را به خاطر دارید. هرچند این بازیگر سرشناس بعدا از این ماجرا عذرخواهی کرد و گفت هیچ منظوری نداشته است. چرا سحر قریشی روی ظاهر خود حساس است و همواره ظاهر او سوژه رسانه ها می گردد ؟ سحر قریشی معمولا نقش هایی را در سینما و حتی تلویزیون بازی می نماید که مربوط به دخترهایی با آرایش جیغ و جلف است و شاید همین نکته باعث شده که همکاران خانم او وی را مورد حمله و تسمخر قرار دهند.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1995

به "رونمایی سحر قریشی از همراه شب های تنهایی اش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی سحر قریشی از همراه شب های تنهایی اش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید