دوومیدانى کاران معلول در مسابقات بین المللى تونس شرکت می کنند

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اولین نشست هماهنگى مسئولان هیأت هاى دو و میدانى و مربیان ملى استانى روز یکشنبه با شرکت 30 نماینده از 18 استان در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار شد و مسئولان انجمن دو و میدانى به تشریح برنامه هاى تیم ملى جهت آماده سازى و یکسان سازى برنامه هاى تمرینى ملى پوشان در استان هاى کشور پرداختند.

دوومیدانى کاران معلول در مسابقات بین المللى تونس شرکت می کنند

على اصغر هادى زاده، ناظر فنى و رئیس انجمن دو و میدانى جانبازان و معلولان، در خصوص برپایى این نشست هماهنگی گفت: براى حضور ملى پوشان در پاراآسیایى اینچئون سه رویداد در نظر گرفته ایم که شامل دو دوره مسابقه داخلى و حضور در یک دوره مسابقه معتبر بین المللى خواهد بود.

وى همچنین ادامه داد: در این راستا خرداد ماه 93 مسابقات قهرمانى باشگاه هاى کشور زیر نظر ناظران کمیته بین المللى پارالمپیک (IPC) و در رشته پرتاب ها برگزار می شود. پس از آن مسابقات قهرمانى کشور مرداد ماه سال آینده در تمام رشته ها و زیر نظر ناظران IPC برپا خواهد شد.

وی شرح داد: این مسابقات مطابق قوانین جدید دو و میدانى که از ابتداى سال 2014 لازم الاجراست برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن دو و میدانى پیرامون اردوهاى برون مرزى گفت: تیم هاى ملى دو و میدانى آقایان و بانوان تیرماه سال آینده با ترکیبی 20 نفره در مسابقات معتبر بین المللى تونس حضور خواهند داشت. این رقابت با شرکت بهترین دو و میدانی کاران جهان برگزار می شود و یک اردوى بسیار مؤثر در روند آمادگى ملى پوشان دو و میدانى خواهد بود.

تیم دو و میدانى معلولان مردان و زنان ایران در اولین دوره بازی هاى پاراآسیایى 2010 گوانجو پس از چین به مقام دوم دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 443

به "دوومیدانى کاران معلول در مسابقات بین المللى تونس شرکت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوومیدانى کاران معلول در مسابقات بین المللى تونس شرکت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید