درگیری تن به تن پلیس و موبایل قاپان در باغ فیض ، مأمور پلیس با سرنیزه مجروح شد

به گزارش مجله گرافیک، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از درگیری تن به تن پلیس و موبایل قاپان در باغ فیض و مصدومیت مأمور پلیس اطلاع داد.

درگیری تن به تن پلیس و موبایل قاپان در باغ فیض ، مأمور پلیس با سرنیزه مجروح شد

جهت دریافت خدمات طراحی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سرهنگ ضرغام آذین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران عظیم در تبادل نظر با فارس از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای که با زخمی کردن مامور پلیس قصد متواری شدن از محل را داشتند اطلاع داد.

سرهنگ آذین در تشریح خبر فوق گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 140 باغ فیض، 2 موتورسیکلت سوار را در حین سرقت گوشی موبایل از یک فرد مشاهده نموده و بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند که 2 دزد خشن با مشاهده ماموران سوار بر موتور تصمیم به فرار گرفتند و ماموران گشت کلانتری 140 باغ فیض به تعقیب متهمان رفته اما دزدان به دستور ایست پلیس توجه ننموده و به جهت فرار خود ادامه دادند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران عظیم اضافه نمود: پس از تعقیب و گریز طولانی دزدان در محله باغ فیض با توجه به شلوغی خیابان پیروز به فرار نشده و در این مرحله برای فرار به سمت ماموران حمله کردند که در این درگیری ترک نشین موتورسیکلت با ضربات سرنیزه مامور پلیس را از ناحیه دست، شکم و پا مورد هدف قرار داده که در ادامه ماموران پلیس با استفاده از فنون رزمی 2 زورگیر را زمین گیر و دستگیر کردند.

وی توضیح داد : پس از انتقال متهمان به کلانتری 140 باغ فیض دزدان حرفه ای در بازپرسی ها به سرقت و ضرب و شتم مامور پلیس صراحتا اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: مامور پلیس که در این عملیات به شدت آسیب و زخمی شده برای درمان به بیمارستان منتقل شده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1755

به "درگیری تن به تن پلیس و موبایل قاپان در باغ فیض ، مأمور پلیس با سرنیزه مجروح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری تن به تن پلیس و موبایل قاپان در باغ فیض ، مأمور پلیس با سرنیزه مجروح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید