دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا: عملکرد فدراسیون بدمینتون ایران قابل ستایش است

به گزارش مجله گرافیک، محمد اندی دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا از کشور اندونزی صبح امروز با رئیس فدراسیون کشورمان دیدار کرد و عملکرد فدراسیون ایران را ستایش کرد.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا: عملکرد فدراسیون بدمینتون ایران قابل ستایش است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمد اندی گفت: فدراسیون بدمینتون ایران در مقایسه با دیگر فدراسیون های غرب آسیا از شرایط بهتری برخوردار است و این به دلیل مدیریت و برنامه ریزی مسئو لان این فدراسیون بخصوص شخص رئیس این فدراسیون است.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا گفت: برای سومین بار است که به ایران می آیم و در مسابقات بین المللی فجر ایران شرکت کردم.

اندی اضافه نمود: یکی از نکات با ارزش این رقابت ها احترام مسئولان فدراسیون بدمینتون ایران به بازیکنان خارجی و اهداء یادبودهای صنایع دستی ایران است که این حرکت بسیار قابل ارزش است.

وی در خصوص سطح بازیکنان ایرانی گفت: بدمینتون بازان ایرانی از شرایط بسیار خوبی برخوردارند و سطح بازی آنان با بازیکنان خارجی حاضر در این رقابت ها برابر است و در صورت حضور بیشتر آنان در میادین بین المللی این قابلیت قابل رویت است و آنان این توانایی را خواهند داشت که مقام های نخست را کسب کند.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا سطح مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران را بسیار عالی توصیف کرد و اعلام نمود که هر دوره بهتر از دوره گذشته برگزار می گردد.

اندی گفت : شرایط بازیکنان جوان بدمینتون ایران بسیار خوب است و در صورت کسب تجارب بین المللی که با حضور در میادین برون مرزی حاصل خواهد شد، قطعا موفقیت آنان در سطح آسیا حتمی است.

وی سطح بازیکنان پسران و دختران ایران را یکسان ارزیابی کرد و گفت : این شرایط رقابتی می تواند به افزایش کارایی آنها در کسب مقام در رقابت های بین المللی یاری کند.

اندی حضور ثریا آقایی و امیر جباری در کمپ آسیایی در سال 2018 را قطعی برشمرد و از احتمال حضور مهران شهبازی در این کمپ اطلاع داد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 601

به "دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا: عملکرد فدراسیون بدمینتون ایران قابل ستایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا: عملکرد فدراسیون بدمینتون ایران قابل ستایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید