خرید فاینال فانتزی 14 هفته آینده دوباره ممکن خواهد شد

به گزارش مجله گرافیک، بیش از یک ماه از زمانی که اسکوئر انیکس امکان خرید فاینال فانتزی 14 را غیرفعال کرد، گذشته است و بالاخره قرار است تا هفته دیگر دوباره این بازی از طریق فروشگاه های دیجیتال قابل خریداری شود.

خرید فاینال فانتزی 14 هفته آینده دوباره ممکن خواهد شد

پس از اینکه افراد زیادی به تجربه بازی فاینال فانتزی 14 شتافتند، سرورهای بازی با مسائلی روبرو شد زیرا اسکوئر انیکس انتظار چنین استقبال عظیمی را نداشت و به همین علت مجبور شد برای جلوگیری از مسائل بزرگ در سرورهای این اثر، در اواسط دسامبر این بازی را فروشگاه های دیجتال حذف کند و امکان خرید آن را به صورت موقت متوقف کند.

اکنون، در نوشته نوی در سایت رسمی بازی، نائوکی یوشیدا، تهیه کننده و کارگردان این اثر، تأیید کرد که طرفدارانی که بازی را نخریده اند، از تاریخ 5 بهمن (25 ژانویه) می توانند بازی را خریداری کنند.

یوشیدا توضیح داد که اسکوئر انیکس در 25 ژانویه یک پایگاه داده نو را برای منطقه اقیانوسیه با پنج جهان مجزا افتتاح خواهد کرد و گفت: باید فضای کافی برای انتقال همه افراد اقیانوسیه در آن پایگاه داده وجود داشته باشد.

سرویس Home World Transfer که در بازی به بازیکنان اجازه می دهد به جهانی دیگری بروند، سپس در 26 ژانویه از سر گرفته می شود و به بازیکنان امکان می دهد به جهانی نوی نقل مکان کنند، البته به استثنای نقل وانتقال به برخی از جهانهای شلوغ.

اسکوئر انیکس همچنین پایگاه داده ژاپنی بازی را توسعه می دهد و چهارمین پایگاه داده منطقی را برای آن اضافه می کند که ظرفیت بازی را تا 50 هزار بازیکن افزایش می دهد. پایگاه داده آمریکای شمالی و اروپا هم در دو فاز توسعه داده خواهد شد؛ فاز اول در تابستان 2022 و فاز دوم در تابستان 2023 انجام خواهد شد. یوشیدا می گوید کمبود جهانی نیم رسانا به این معنی است که تحویل تجهیزات سرور بیشتر طول خواهد کشید.

یوشیدا می گوید با در نظر گرفتن همه این ها، این به اسکوئر انیکس اجازه می دهد تا فروش بازی را دوباره در فروشگاه های دیجیتال از 25 ژانویه آغاز کند. با این حال، یوشیدا به طرفداران هشدار می دهد که اگر مسائل سرور ادامه پیدا کنند، ممکن است فروش بازی دوباره متوقف شود.

او گفت: در شرایطی که سرورهای بازی همچنان سطوح شدیدی از ازدحام را تجربه کنند، ممکن است دوباره فروش دیجیتالی را به حالت تعلیق درآوریم. ما می دانیم که منطقه ها خاصی در زمان های اوج ترافیک سرور بالایی را تجربه می کنند و در حالی که برخی ممکن است این تصمیم را برای ازسرگیری فروش زودهنگام تلقی کنند، ما شما می خواهیم که در این زمینه ما را درک کنید.

این مسائل در زمان عرضه توسعه دهنده بزرگ نو فاینال فانتزی 14 یعنی Endwalker رخ داد. البته قبل از عرضه Endwalker هم سرورهای بازی بسیار شلوغ شده بودند و به نهایت حد خود رسیده بودند چراکه در آن زمان افرادی که این توسعه دهنده را خریداری کرده بودند، به صورت دسترسی زودهنگام آن را تجربه می کردند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2101

به "خرید فاینال فانتزی 14 هفته آینده دوباره ممکن خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید فاینال فانتزی 14 هفته آینده دوباره ممکن خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید