خروج یونان از منطقه یورو لازم است

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: حزب لیبرال دموکرات آلمان شرایط در یونان را کاملا مبهم و گیج کننده دانست و خروج این کشور از منطقه یورو را ضروری ارزیابی کرد.

خروج یونان از منطقه یورو لازم است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ویرتشافتز ووخه، کریستین لیندنر، رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان با توجه به بحران طولانی مدت یونان خواهان یک قانون ورشکستگی و عجز در پرداخت دیون برای کشورها شده و گفت: ما حالا به یک تصمیم دیگر برای یونان و از جمله قانون ورشکستگی دولتی احتیاج داریم.

وی که در مصاحبه با خبرگزاری آلمان سخن می گفت توضیح داد که ما بهتر می توانیم به یونان و اروپا یاری کنیم اگر این حقیقت را مد نظر قرار دهیم که تجدید ساختار بدهی ها ضروری است. به این ترتیب خروج یونان ازمنطقه یورو ضروری است.

لیندنر بر این عقیده است که این امر در منطقه یورو یک آغاز جدید را امکان پذیر می سازد که بر اساس آن قواعد برای همه واقعا اجرایی گردد. این همچنین مهمترین پیش شرط برای باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا است.

رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان در بخش دیگری از سخنانش توضیح داد که شرایط در یونان کاملا گیج کننده و مبهم است. بسیاری از مفاد بسته اصلاحی و ریاضتی جدید همان موارد آشنای قبلی هستند که تا به حال اجرایی نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1032

به "خروج یونان از منطقه یورو لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج یونان از منطقه یورو لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید