خبرنگاران مزار شهدای خراسان رضوی غبارروبی شد

به گزارش مجله گرافیک، مشهد- خبرنگاران- همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، غبارروبی و گل افشانی مزار شهدا در مشهد و دیگر شهرهای استان خراسان رضوی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام شد.

خبرنگاران مزار شهدای خراسان رضوی غبارروبی شد

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی روز پنجشنبه در این خصوص به خبرنگار خبرنگاران گفت: این ویژه برنامه از ساعت 14 امروز در چهار نقطه مشهد شامل گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع)، بهشت ثامن حرم مطهر رضوی، مزار شهدای گمنام جبل النور و گلزار شهدای خواجه ربیع با حضور اقشار مختلف مردم و البته با رعایت شیوه نامه های بهداشتی شروع شد.

جواد حامدزاده اضافه کرد: این مراسم علاوه بر مشهد در گلزار شهدای 31 مرکز شهرستان دیگر خراسان رضوی هم برگزار شد و طی آن یاد و نام شهیدان دوران مبارزات انقلابی مردم استان گرامی داشته شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: آئینهای مردمی مشابهی نیز در سراسر گلزارهای شهدا در شهرها و روستاهای خراسان رضوی برگزار شده است.

حامدزاده اضافه کرد: پرونده 17 هزار و 293 شهید، 49 هزار و 813 جانباز و سه هزار و 396 آزاده در این اداره کل ثبت شده است که از این تعداد 167 شهید و 43 جانباز متعلق به دوران رژیم ستم شاهی پهلوی هستند.

شمار گلزار شهدا در شهرها و روستاهای مختلف استان 6.9 میلیون نفری خراسان رضوی بیش از هزار و 400 مورد است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اسفند 1399 بروزرسانی: 13 اسفند 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1569

به "خبرنگاران مزار شهدای خراسان رضوی غبارروبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مزار شهدای خراسان رضوی غبارروبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید