خبرنگاران فضای مجازی ظرفیتی برای آموزش قطع زنجیره انتقال کروناست

به گزارش مجله گرافیک، شهرکرد- خبرنگاران- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر جامعه گفت: ظرفیت فضای مجازی اهرم مهمی برای آموزش به مردم در مورد مقابله با گسترش و قطع زنجیره انتقال ویروس کروناست.

خبرنگاران فضای مجازی ظرفیتی برای آموزش قطع زنجیره انتقال کروناست

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

اقبال عباسی شامگاه سه شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده و ستاد کاهش آسیب های اجتماعی استان تاکید نمود: شیوع ویروس کرونا در کنار مسائل مالی، تحریم های ظالمانه استکبار دنیای علیه کشور و کوشش دشمنان برای ضربه زدن به ایران، شرایط سختی را پدیدار نموده است.

وی شیوع ویروس کرونا را موضوع کنونی مهم در کشور اعلام و توضیح داد: تمامی مسوولان در کنار مردم و گروه های مختلف باید یاری به مجموعه کادر سلامت برای تامین به موقع دارو و درمان و سپس یاری برای آموزش در فضای مجازی را در دستور کار قرار دهند.

عباسی، با اشاره گسترش فضای مجازی یادآور شد: این در حالی است که فضای مجازی یکی از بهترین اهرم های آموزش برای عموم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را بهترین روش برای مهار شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: متاسفانه هم اینک این 2 مولفه مهم در بسیاری مناطق رعایت نمی گردد.

وی گفت: از ظرفیت فضای مجازی در راستای همکاری به منظور آموزش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا استفاده گردد تا آموزش های لازم را به عموم ارائه و اطلاع رسانی نمایند.

عباسی تاکید نمود: همکاری مسوولان، مردم و گروه های مختلف به مدت 2 تا سه هفته می تواند از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های کلی ناشی از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: در این راستا مسوولان، مردم، افراد اجتماعی مؤثر، بزرگان، ریش سفیدان و علما توصیه های لازم را به مخاطبان ارائه دهند و همچنان از برگزاری هرگونه عروسی، عزاداری، تجمع و مراسم مختلف پرهیز گردد تا بتوان شیوع ویروس کرونا را مهار کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری توضیح داد: رسانه های گروهی و فعالان فضای مجازی استان به صورت ویژه در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا و کوشش برای قطع زنجیره انتقال آن اطلاع رسانی نمایند.

به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید 19 شده است، بسیاری از کشورهای دنیا درگیر نموده است و سازمان بهداشت دنیای را برآن داشته تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله 2 متری از یکدیگر، شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1374

به "خبرنگاران فضای مجازی ظرفیتی برای آموزش قطع زنجیره انتقال کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فضای مجازی ظرفیتی برای آموزش قطع زنجیره انتقال کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید