حس می کنم بین مجیدی و سعادتمند مشکل وجود دارد

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، رضا رجبی در حاشیه جلسه عصر امروز هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدوارم جلسه خوبی برگزار گردد، من به عنوان یک قدیمی استقلال آرزو دارم تیمم پیروز باشد به طور حتم جلسه امروز هیأت مدیره و مدیرعامل در مورد مسائل باشگاه است و آرزو دارم آنها بتوانند در کنار یکدیگر مسائل این روزهای استقلال را رفع نمایند.

حس می کنم بین مجیدی و سعادتمند مشکل وجود دارد

وی در ادامه اظهار داشت: احساس می کنم که بین مجیدی و سعادتمند مسائلی وجود دارد اما از فرهاد می خواهم با توجه به اینکه خودش یک استقلالی تمام عیار است بیاید و در کنار سعادتمند هر دو دست به دست هم دهند تا مسائل استقلال هر چه زودتر مرتفع گردد. این تیم باید به آرامش بازگردد و آرامش است که می تواند رفته رفته از مسائل استقلال بکاهد.

پیشکسوت استقلال در ادامه اظهار داشت: تا آنجا که از سعادتمند شناخت پیدا کردم او یک مدیر قوی و باتجربه است، سال ها کار مدیریتی انجام داده، عضو هیأت مدیره استقلال بوده و حالا می تواند از تجربیات خود استفاده کند و راه همواری برای استقلال به وجود بیاورد.

رجبی در سرانجام اظهار داشت: از وزیر ورزش می خواهم به سعادتمند یاری کند، درست است بعضی ها می گویند او بیشتر از پرسپولیس حمایت می نماید اما من این موضوع را قبول ندارم و اعتقاد دارم وزیر هر دو تیم را به یک چشم نگاه می نماید بنابراین حالا که استقلال مسائل زیادی دارد آرزو می کنم وزیر دست از حمایت از سعادتمند برندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1079

به "حس می کنم بین مجیدی و سعادتمند مشکل وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حس می کنم بین مجیدی و سعادتمند مشکل وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید