جیمز گان می گوید اکران نگهبانان کهکشان 3 و جوخه انتحار به تاخیر نمی افتد

به گزارش مجله گرافیک، جیمز گان کارگردان فیلم های سینمایی در حال فراوری نگهبانان کهکشان 3 و جوخه انتحار گفته اکران هیچکدام از این دو فیلم به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق نخواهد افتاد.

جیمز گان می گوید اکران نگهبانان کهکشان 3 و جوخه انتحار به تاخیر نمی افتد

گان این موضوع را زمانی بیان کرد که در حال پاسخ دادن به پرسش های طرفداران در حساب کاربری توییتر خود بود. گان در خصوص این آثار شرح داد و گفت جوخه انتحار که برای استودیوی برادران وارنر فراوری می گردد طبق برنامه پیش خواهد رفت و در تاریخ 6 آگوست سال میلادی 2021 اکران خواهد شد.

این کارگردان شرح داد: در حال حاضر هیچ دلیلی برای تغییر تاریخ اکران جوخه انتحار وجود ندارد. در حال حاضر طبق برنامه و گاهی جلوتر از برنامه پیش می رویم. بسیار خوش شانس بودیم که به موقع فیلم برداری اثر را به سرانجام رساندیم و در خانه مشغول تدوین فیلم شدیم. گان به این نکته هم اشاره نمود که هنوز تریلر فیلم آماده نشده و به دلیل شرایط قرنطینه فرایند تدوین به آرامی پیش می رود.

جیمز گان درباره فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان 3 هم به نکات مشابهی اشاره نمود. به گفته این کارگردان در حال حاضر برنامه فیلم نگهبانان کهکشان 3 دقیقا طبق همان چارچوبی پیش می رود که قبل از شیوع کرونا در جریان بود. البته باید این نکته را اضافه کنیم که دیزنی هنوز تاریخ اکران قسمت سوم از مجموعه نگهبانان کهکشان را اعلام نکرده است.

گرچه دو اثری که جیمز گان روی آن ها کار می نماید تاثیر چندانی نپذیرفته اند و شیوع ویروس شرایط ساخت و اکران احتمالی شان را تغییر نداده اما این فرایند برای بسیاری از آثار سینمایی به شکل دیگری در جریان است. برای مثال فیلم سینمایی بیوه سیاه که قرار بود در ماه می اکران گردد به تاخیر افتاده و تاریخ اکران آن به ماه نوامبر سال 2020 منتقل شده است. تغییر تاریخ اکران بیوه سیاه تاثیر دومینومانندی بر سایر آثار مارول داشته و به تغییر تاریخ اکران اترنالز، شانگ چی، دکتر استرنج 2 و ثور: عشق و تندر منجر خواهد شد. همچنین فیلم های پلنگ سیاه 2 و کاپیتان مارول 2 برای اکران در نیمه اول سال میلادی 2022 برنامه ریزی شده اند.

ماجرای جیمز گان و ساخت فیلم هایی در مجموعه نگهبانان کهکشان هم فراز و نشیب های جالب توجهی داشته است. این کارگردان چند سال پیش به دلیل توییت های جنجال برانگیز قدیمی اش توسط دیزنی از این مجموعه اخراج شد و از ادامه کار روی این آثار بازماند. گان اما مدتی بعد دوباره استخدام و بازگردانده شد. این وقایع باعث شد کار روی مجموعه نگهبانان کهکشان به تاخیر بیافتد و در این شرایط گان برای ساخت جوخه انتحار به استخدام برادران وارنر درآمد. به این ترتیب جیمز گان با این دو شرکت عظیم فیلم سازی به توافق رسید که پس از سرانجام کار روی فیلم جوخه انتحار، فیلم برداری نگهبانان کهکشان را هم شروع کند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از فیلمی که گان برای برادران وانر فراوری می نماید نداریم به جز اینکه این فیلم دنباله مستقل جوخه انتخار ساخته سال 2016 است. برخی شخصیت ها چون هارلی کوئین با بازی مارگو رابی و آماندا والر با بازی وایولا دیویس در این فیلم حضور دارند و شخصیت هایی مثل ددشات و جوکر با بازی های ویل اسمیت و جرد لتو از فیلم حذف شده اند. در عین حال بازیگران جدیدی چون ادریس آلبا، جان سنا و تایکا وایتیتی نیز به این اثر سینمایی اضافه شده اند.

به نظر می رسد ساخت این فیلم تلاشی است برای به فراموشی سپردن فیلم قبلی جوخه انتحار که اگرچه فروش چندان بدی نداشت اما از نگاه منتقدان به شکل گسترده ای مورد انتقاد قرار گرفته بود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1033

به "جیمز گان می گوید اکران نگهبانان کهکشان 3 و جوخه انتحار به تاخیر نمی افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیمز گان می گوید اکران نگهبانان کهکشان 3 و جوخه انتحار به تاخیر نمی افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید