جاذبه های ناشناخته هانوی ویتنام

به گزارش مجله گرافیک، به عنوان یک گردشگر، می توانید به هانوی (Hanoi)، پایتخت ویتنام سفر نموده و به راحتی هفته ها را در این شهر سپری کنید و هنوز هم کار های جدید زیادی باشد که هر روز می توانید انجام دهید. اگر فکر می کنید در خصوص همه جاذبه های گردشگری هانوی ویتنام اطلاعات کافی دارید، قطعاً در اشتباهید. در این مطلب جاذبه های نا شناخته، همینطور تفریح ها و سرگرمی های فوق العاده ای را که می توانید در این شهر تجربه کنید، معرفی خواهیم کرد. اگر به کشف نا شناخته ها علاقه مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

جاذبه های ناشناخته هانوی ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

شب های بازار بزرگ بیین (Long Bien Market)

مطمئناً پل بیونگ بیین (Long Bien Bridge) یکی از شگفت انگیز ترین مناظری که تا کنون دیده اید را دارد. اما در اینجا قصد داریم در خصوص جاذبه هایی صحبت کنیم که کمتر در خصوص آن ها گفته می گردد. برای داشتن یک تجربه بکر در کنار مردم محلی، سری به بازار شبانه ای که در نزدیکی این پل معروف قرار گرفته است، بروید و از نزدیک ببینید که بسیاری از رستوران های آن حوالی، مواد غذایی مورد احتیاج شان را از کجا تهیه می نمایند. البته از آن جایی که این بازار برای گردشگران طراحی نشده است، نباید انتظار داشته باشید مغازه های سوغاتی فروشی لوکس یا لباس فروشی های برند و شیکی در آن ببینید. به راحتی می توانید این بازار را با یاری نقشه گوگل، و یا هدایت مردم بومی پیدا کنید. بازار شبانه بیین همه روزه از ساعت 2 بامداد تا 12 ظهر باز است.

نقطه مشترک در خیابان فونگ (Phung Street)

برای بازدید از این منطقه حتماً یکی دو دوست را با خود همراه کنید؛ چرا که قرار است چیز های جالب و هیجان انگیزی را از نزدیک ببینید. در این منطقه نوعی سوپ عجیب و غریب سرو می گردد که انواع مختلفی از سبزیجات، گوشت و چیز های دیگری در خود دارد. همه مواد تشکیل دهنده این سوپ به دلخواه شما انتخاب می شوند. به خیابان ها تین (Ha Tien) بروید و قسمت های جالب آن را کشف کنید. جالب اینکه این خیابان تنها برای گردشگران اینقدر جالب و دوست داشتنی است و مردم محلی خیابان فونگ هونگ (Phung Hung) را ترجیح می دهند. همانطور که در این منطقه به کنکاش و جستجو مشغولید، و جاذبه های زیبا و جالب آن را کشف می کنید، به دنبال کلمه لاو (Lau) باشید. این کلمه به معنی نقطه مشترک (HotPot) است.

در قسمت غربی دریاچه، بر قایق های قو سوار شوید

یکی از کوهستان های این شهر، در حوالی غربی دریاچه واقع شده و این روز ها نزد مهاجر ها بسیار محبوب شده است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند در حوالی غربی دریاچه کمی دوچرخه سواری نموده و از طبیعت بکر آن لذت ببرند، اما بعضی دیگر هم عاشق سوار شدن بر قایق های قوی درون دریاچه هستند. در این حوالی کافه های خوبی هم قرار گرفته است که می توانید نوشیدنی مورد علاقه تان را از آن ها تهیه، و در محیط دلپذیر دریاچه بنوشید.

از بالای برج لوته مناظر بی نظیر شهر را تماشا کنید

حتی اگر این مکان یک راز مخفی نباشد، باز هم به عنوان یک موقعیت توریستی شناخته نشده است. برج لوته یکی از بلند ترین ساختمان های ویتنام است که در طبقه 65 آن، یک طبقه برای تماشای نمای زیبای شهر تعبیه شده است که می توانید از آن ارتفاع به خوبی کل شهر را ببینید. چشم انداز بی نظیری که فقط از این ناحیه می توانید تماشا کنید. می توانید بر روی کف شیشه ای، این طبقه قدم زده، و در شرایطی که بین زمین و آسمان هستید از در اوج بودن لذت ببرید.

صبح زود از دریاچه هوان کیم (Hoan Kiem) بازدید کنید

شاید از دیدن این تیتر تعجب کنید و از خودتان بپرسید: مگر دریاچه هوان کیم (Hoan Kiem) یکی از مهم ترین نقاط گردشگری هانوی نیست؟ بله!مطمئناً این دریاچه یکی از اصلی ترین نقاط گردشگری هانوی است. این دریاچه تمام روز و حتی تمام شب پر از گردشگر ها و مسافران مشتاق است. اما صبح های این دریاچه واقعاً چیز دیگری است که بسیاری از مردم بومی، صبح های زود برای ورزش و پیاده روی کردن به آنجا می روند. حتماً طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید یکی از صبح های سفرتان را در این دریاچه بگذرانید.

به بازار گل کوانگ با (Quang Ba) بروید

اگر جزء هواداران گل هستید، حتماً باید سری به بازار گل کوانگ با (Quang Ba) بزنید. البته به نظر می رسد این بازار کمی از مرکز شهر دور باشد اما نگران نباشید؛ تنها 20 دقیقه زمان کافی است تا به وسیله دریاچه هو هون کیم (Ho Hon Kiem) خودتان را به این بازار گل برسانید. بهترین زمان ممکن برای سر زدن به بازار گل کوانگ با، از بیمه شب تا حوالی ساعت 6 صبح است. درست زمانی که هاله هایی از نور آفتاب، سایه روشن های زیبایی را بر روی میلیون ها گل زیبا می اندازند. اگرچه بعد از ساعت 6 صبح، هنوز هم بازار گل باز است، اما خلوت شده و دیگر از شلوغی و ازدحام جمعیت در آن خبری نیست. انواع گل ها مانند گل رز، ارکیده، آفتابگردان، نیلوفر آبی، گل داوودی و خلاصه هر گلی که دوست داشته باشید را می توانید در این بازار گل پیدا کنید.

منبع: عازم شو
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 553

به "جاذبه های ناشناخته هانوی ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های ناشناخته هانوی ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید