فراوری تاکسی برقی هوایی خودران با برد 300 کیلومتر

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این تاکسی هوایی به صورت خودران طراحی شده و برای انتقال افراد در شهرهای نزدیک به هم کاربرد دارد.

فراوری تاکسی برقی هوایی خودران با برد 300 کیلومتر

شرکت ای هانگ سازنده این تاکسی هوایی برقی پیش از این هم خودران های هوابرد فراوری نموده بود، ولی هیچیک از آنها چنین بردی نداشته اند. قرار است این تاکسی هوایی که EH216 نام دارد برای انتقال هوایی مسافران بر فراز شهرهای شلوغ و نزدیک به هم مورد استفاده قرار بگیرد.

چین به دلیل نگرانی های امنیتی قصد ندارد به شرکت های اروپایی و آمریکایی اجازه دهد تا تاکسی های هوایی ساخت خود را بر فراز آسمان این کشور به پرواز درآورند. دولت این کشور سرمایه گذاری گسترده ای در زمینه فراوری تاکسی های هوایی و خودران انجام داده و انتظار می رود ثمرات این همکاری ها ظرف 5 تا 10 سال آینده معین گردد.

EH216 حداکثر 130 کیلومتر در ساعت سرعت دارد و حداکثر می تواند 220 کیلوگرم بار را با خود حمل کند. در صورت شارژ کامل باتری ها این تاکسی هوایی می تواند حدود 100 دقیقه در هوا به جای مانده و پرواز کند. انتظار می رود در آینده سرعت پرواز این تاکسی هوایی به 200 کیلومتر در ساعت افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1820

به "فراوری تاکسی برقی هوایی خودران با برد 300 کیلومتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری تاکسی برقی هوایی خودران با برد 300 کیلومتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید