طراحی سایت: تصویر گلکسی تب S8 اولترا به طور تصادفی در سایت سامسونگ منتشر شد

به گزارش مجله گرافیک، صفحه مربوط به پشتیبانی دستیار صوتی بیکسبی به طور تصادفی تصویری از جدیدترین تبلت پرچم دار سامسونگ منتشر نموده است. همان طور که احتمالا می دانید، بر اساس گزارش ها و تصاویر فاش شده تبلت گلکسی تب S8 اولترا همراه با بریدگی نمایشگر راهی بازار می گردد. حالا این رندر منتشر شده در سایت سامسونگ، بار دیگری مهر تاییدی بر این مشخصه می زند.

طراحی سایت: تصویر گلکسی تب S8 اولترا به طور تصادفی در سایت سامسونگ منتشر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

گویا سامسونگ برای گلکسی تب S8 اولترا از نمایشگر 14.6 اینچی اولد با رزولوشن 2960 در 1848 استفاده نموده و رفرش ریت آن هم به 120 هرتز می رسد. در بریدگی نمایشگر هم دو دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی تعبیه شده که احتمالا با لنزهای واید و اولترا واید سروکار داریم. قلب تپنده این تبلت چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 است که یک باتری 11200 میلی آمپر ساعتی هم انرژی آن را تامین می نماید. بعلاوه باید به وجود حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هم اشاره کنیم.

از دیگر ویژگی های فاش شده می توانیم به پشتیبانی از قلم S Pen و دوربین دوگانه در پنل پشتی اشاره کنیم که از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و اولترا واید 6 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در کنار این تبلت، سامسونگ از دو مدل دیگر به نام های تب S8 و تب S8 پلاس هم رونمایی خواهد نمود. هر سه تبلت از چیپست یکسانی استفاده می نمایند و در زمینه پشتیبانی از قلم S Pen تفاوتی بین آن ها دیده نمی گردد. لازم به ذکر است مدل پلاس با نمایشگر 12.7 اینچی اولد و باتری 10090 میلی آمپر ساعتی به دست کاربران می رسد و مدل استاندارد مبتنی بر نمایشگر 11 اینچی LCD و باتری 8000 میلی آمپر ساعتی است.

هنوز در رابطه با تاریخ عرضه این تبلت ها گزارش موثقی منتشر نشده ولی بعضی شایعه ها از معرفی گوشی های سری گلکسی S22 در تاریخ 8 فوریه (19 بهمن) خبر می دهند و احتمالا سامسونگ در کنار آن ها، از جدیدترین تبلت های خود هم رونمایی خواهد نمود.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2079

به "طراحی سایت: تصویر گلکسی تب S8 اولترا به طور تصادفی در سایت سامسونگ منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: تصویر گلکسی تب S8 اولترا به طور تصادفی در سایت سامسونگ منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید