تجلیل از فعالان پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله گرافیک، معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، از 11 نفر از فعالان پژوهشی این اداره کل تجلیل شد.

تجلیل از فعالان پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان

به گزارش از ،روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ امید آذرنگ معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: مراسم تجلیل از فعالان پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان هر سال به منظور تجلیل از ایده ها، مقالات و خاتمه نامه های شاخص پژوهشی در سطح کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و ادارات تابعه شهرستان برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه فراخوان دریافت تحقیق و پژوهش های برتر، مهرماه امسال ابلاغ شد گفت: بیش از 20 خاتمه نامه ارسالی به دبیرخانه این مراسم ارسال شد که پس از آنالیز 11 خاتمه نامه حائز رتبه برتر شدند.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه نمود: از ابتدای امسال بیش از 12 هزار و 26 نفر ساعت آموزش برای کارگران و کارفرمایان در حوزه قوانین کار و تامین اجتماعی و بیمه بیکاری در استان برگزار شده است.

آذرنگ همچنین از برگزاری 800 نفر ساعت آموزش در حوزه ایمنی و بهداشت کار با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی در استان در مدت سپری شده از امسال اطلاع داد.

پ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 117

به "تجلیل از فعالان پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از فعالان پژوهشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید