تجربه ای متفاوت در باغ وحش سنگاپور

به گزارش مجله گرافیک، تورهای باغ وحش سنگاپور

باغ وحش سنگاپور معشوقه معمولی شما نیست. در داخل آن، بیش از 300 گونه از پرندگان، خزندگان و پستانداران تقریبا نزدیک به زیستگاه طبیعی خود پرورش داده می شوند. بازدیدنمایندگان پارک جنگل سرسبز میتوانند فراوانی حیات وحش را مشاهده نمایند، از جمله شیرها، ببرهای سفید، زرافه ها، روباه های پروازی، شیرهای دریایی و اژدهای کومودو، ببرهای سفید، پیپمپیپ ها و حتی موش های خال خال نزدیک به این حیات وحش و بیشتر در باغ وحش سنگاپور دیده می شوند. در ادامه این مطلب با خبرنگاران همراه باشید.

تجربه ای متفاوت در باغ وحش سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اصول اولیه

یکی از محبوب ترین جاذبه های سنگاپور، این باغ وحش 64 هکتاری (باغ شش هکتار)، یک تفریح خانوادگی کامل است. بازدیدنمایندگان می توانند به نمایشگاه زیر آب نگاه نمایند تا ببینند جانوران دریایی کوچک آسیایی در حال بازی هستند، از ترافیک شب تاریک عبور کنید و به جذابیت سرسبز رودخانه سافاری که 5،000 حیوان را از سرتاسر دنیا گرد هم آورده است، بروید. دیگر نقاط برجسته شامل پارک آبی Rainforest Kidzwor است. دوستداران حیوانات اغلب صبحانه های خوراک جنگلی را با تجربه ای از اوگانگوتان در رستوران آه منگ انتخاب می نمایند که طی آن مسافران می توانند از گسترش بوفه لذت ببرند و عکس هایی را با میمون های باغ وحش بگیرند. یک تور صبحانه ای خصوصی را برای با هم بودن و دیدن باغ وحش به همراه یک متخصص حیوانات، و یا تجربه فضای شبانه در تور شب را بصورت سفری خصوصی انتخاب کنید. برای بازدید از باغ وحش، باید جذابیت این جاذبه سنگاپور، که دسترسی به باغ وحش سنگاپور و دیگر نقاط برجسته شهر مانند استودیوهای دنیای و گالری ملیاست را در نظر گرفت.

چیزهایی که قبل از رفتن باید بدانید

پارک حیات وحش سنگاپور در جنگل بارانی ماندی، تقریبا 16 مایل (26 کیلومتری) شمال مرکز شهر سنگاپور، و یا 30 دقیقه رانندگی در جاده، واقع شده است. برای رسیدن به آنجا به وسیله حمل و نقل عمومی، خط قرمز مترو یا Mass Rapid Transit می توانید بهره ببرید و سپس سفر خود را با یکی از خدمات اتوبوس ادامه دهید. یکی دیگر از گزینه ها، اتوبوس Safari Gate است که به طور مستقیم از مرکز شهر سنگاپور به باغ وحش سفر می نماید. برای جلوگیری از حمل و نقل بدون دردسر، انتخاب یک بسته تور که شامل انتقال از هتل های مرکز شهر است، توصیه می شود. باغ وحش سنگاپور بسیار بزرگ است استفاده از امکانات باغ وحش، که در یک هشتم از این باغ وحش در دسترس است. پوشیدن کفش های راحت برای کاوش، و به یاد داشته باشید که مواد دافع حشرات، حفاظت از خورشید و وسایل جلوگیری از باران را برای آب و هوای گرمسیری را در ذهن داشته باشید قفسه ها، کالسکه ها، واگن ها و اسکوتر های محرک برای اجاره در دسترس هستند. پارک مجهز به جایگاه چرخدار است جایگاه چرخدار رایگان در ورودی پارک در دسترس است.

وقتی به آنجا بروی

آب و هوای سنگاپور در طول سال نسبتا ثابت است، بنابراین باغ وحش مکان خوبی برای بازدید بدون توجه به فصل است. برای جلوگیری از شلوغی و گرمای بعد از ظهر، به ویژه در ماه های خرداد و تیر، در اوایل سال مراجعه کنید. برای دیدن موجوداتی که بیشترین فعالیت را دارند، برنامه غذای حیوانات را قبل از بازدید آنالیز کنید. پس از ماجراجویی حیات وحش در باغ وحش سنگاپور، از جاذبه های مجاور مانند جزیره سنتوسا و رود سنگاپور دیدن کنید. برای به دست آوردن یک دید کلی از منطقه، یک تور شهر و بازدید از مناطق محبوب ترین سنگاپور، از جمله چاینا تاون، Little India و Marina Bay. را انتخاب کنید.

یک تجربه همه جانبه

باغ وحش سنگاپور دارای 11 منطقه است که هر کدام به وسیله بعضی از زیستگاه های حیات وحش دنیای در دنیا متمایز است. مناطق دیگر در پارک شامل Primate Kingdom، که دارای بعضی از 39 گونه از اولات می باشد که می توانند در باغ وحش یافت شوند، باغ خزنده (نگاه داشتن اشیاء کامودو) و Tortoise Shell-ter، پناهگاه برای گونه های مختلف لاک پشت های در معرض خطر. در طول نمایشگاه Splash Safari (که در ساعت 10:30 صبح و 5 بعد از ظهر روزانه اتفاق می افتد) شیرهای دریای کالیفرنیا را می بینید و در خصوص خطرات جنگل زدایی آموزش می بینید(12:30 و 02:30 روزانه). فراتر از مرزها به مناطق پشت صحنه در جنگل ، باغ خزنده و دره ریفت بزرگ اتیوپی بروید. ثبت نام برای تور توریستی وحشی برای تجربه این تجربه ویژه امکانپذیر است.

باغ وحش سنگاپور، البته، یک مقصد فوق العاده برای سفرهای خانوادگی است. بچه ها جوان را به یک تور Kidzranger دعوت کنید، در حالی که بچه ها بین 5 تا 12 ساله می توانند دست خود را به عنوان یک نگهدارنده سگ، با فعالیت هایی مانند تغذیه و تغذیه خرگوش و فالیبل ها، امتحان نمایند. یکی دیگر ازتفریحات برجسته پارک جنگلی بارانی، تجربه ای به عنوان سرزمین عجایب حیوانی است. آنهایی می توانند از یک لیست بی خاتمه از فعالیت های سرگرم نماینده مانند تغذیه و نوشیدن شیر بزاستفاده نمایند. به گوشه حیوانات خانگی بروید تا خرگوش، جوجه ها و دوستان خزدار بیشتری را مشاهده کنید.

منبع: viator.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 387

به "تجربه ای متفاوت در باغ وحش سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه ای متفاوت در باغ وحش سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید