بهره برداری از 111 واحد مسکونی در استان مرکزی

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: سرپرست بهزیستی استان مرکزی از افتتاح و بهره برداری از 111 واحد مسکونی به مناسبت هفته دولت در شهرهای مختلف استان اطلاع داد.

بهره برداری از 111 واحد مسکونی در استان مرکزی

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

بهروز رفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در اراک، با اشاره به این واحدها اظهار کرد: همزمان با هفته دولت بیش از 111 واحد مسکونی مددجویی در شهرهای مختلف استان به بهره برداری می رسد که از این تعداد 83 واحد در شهر دلیجان، 20 واحد در آشتیان، دو واحد در شهرهای تفرش، زرندیه، کمیجان و خمین است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این واحدها 111 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد، صاحب مسکن می شوند.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی توضیح داد: به همین مناسبت 2 باب مهد کودک با ظرفیت 4 نفر در شهرستان فراهان، یک مرکز میان مدت پرواز به سوی عشق و یک مرکز مشاوره بهار در شهرستان خمین به بهره برداری و پروژه احداث موسسه خیریه قمر بنی هاشم نیمور کلنگ زنی می گردد.

رفیعی با اشاره به احتیاج مددجویان به مسکن گفت: در هفته بهزیستی نیز چندین واحد مسکونی افتتاح و در اختیار متقاضیان نهاده شد که می توان گفت با بهره برداری از این واحدها بخش قابل توجهی از مشکل مسکن مددجویان زیرپوشش رفع شد.

وی اضافه کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای اطلاع رسانی به مردم در ارتباط با خدمات ارائه شده از سوی دولتمردان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه دستگاه های خدمات رسان در این هفته می توانند خدمات ویژه ای را به مردم ارائه دهند توضیح داد: برنامه ریزی بیشتر برای تحقق این امر در گرو برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان این دستگاه ها است.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 971

به "بهره برداری از 111 واحد مسکونی در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 111 واحد مسکونی در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید