برخی از نقل قول ها نظر من نبوده است، امیدوارم در چین نتیجه بگیریم

به گزارش مجله گرافیک، ابراهیم جوادی عضو شورای فنی کشتی آزاد در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه تیم ملی در آستانه حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین، تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد، گفت: روز گذشته به همراه حسن حمیدی از نزدیک نظاره گر تمرینات تیم ملی بودیم و به جرأت باید گفت آزادکاران تمرینات خود را به خوبی پیگیری می نمایند.

برخی از نقل قول ها نظر من نبوده است، امیدوارم در چین نتیجه بگیریم

دارنده مدال برنز المپیک توضیح داد: در حال حاضر شرایط کشتی گیران در اردوها مناسب است و امیدوارم با توجه به کوشش کادر فنی و کشتی گیران بتوانند نتایج لازم را در رقابت های آسایی چین بدست آورند. البته در حال حاضر کشتی احتیاج به آرامش دارد و اگر مسائلی نیز وجود داشته باشد باید به بعد از این رقابت ها موکول گردد تا تیم ملی بتواند بدون هیچ مسئله ای در چین به کار خود ادامه دهد.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی دنیا گفت: در چند روز گذشته اظهارنظرهای ضد و نقیضی از من در معدود رسانه هایی عنوان شده که باید بگویم بعضی از این صحبت ها نظرات من نبوده و معتقدم مطرح کردن چنین موضوعاتی پیش از اعزام تیم ملی به رقابت های آسیایی کار درستی نیست.

مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد در خاتمه اعلام نمود: حمید بنی تمیم در مدت حضور به عنوان سرپرست فدراسیون تمام کوشش خود را به کار برده تا کارها به شکل مناسبی پیش برود. کشتی در حال حاضر احتیاجمند حمایت و همدلی و همچنین توجه ویژه از سوی مسئولان ورزش است. زمان زیادی تا المپیک 2020 توکیو باقی نمانده و اگر می خواهیم با دست پر از این رقابت ها بیرون بیاییم باید فضایی را به وجود آوریم تا ورزش ملی کشور در آرامش به کار و برنامه های خود ادامه دهد.

با تور چین سفر کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 165

به "برخی از نقل قول ها نظر من نبوده است، امیدوارم در چین نتیجه بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی از نقل قول ها نظر من نبوده است، امیدوارم در چین نتیجه بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید