برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی در کرمانشاه

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، علی دارابی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمانشاه گفت: حضور استاندار کرمانشاه برای این استان یک فرصت است و باید قدردان آن بود و از این ظرفیت باید برای توسعه استان استفاده گرفت.

برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی در کرمانشاه

وی اضافه نمود: دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیون همزمان با هفته فرهنگی و هنری استان کرمانشاه در اردیبهشت 98 برگزار خواهد شد.

معاون امور استان های رسانه ملی بیان داشت: برگزاری این جشنواره گامی مهم در توسعه صنعت پویانمایی کشور گردد و موجب نشاط برای مردم استان است.

وی با بیان اینکه باید این جشنواره تصویری زیبایی از استان را برای مردم کشور نشان دهد، گفت: در حاشیه این جشنواره هنرمندان سراسر کشور در همه نقاط استان از جمله مناطق زلزله زده برنامه های مختلف فرهنگی اجرا می نمایند.

دارابی با تاکید بر استفاده از ظرفیت استان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره توضیح داد: برگزاری این گونه جشنواره های ملی در استان ها موجب معرفی ظرفیت های استان و ایجاد نشاط در جامعه به ویژه برای ساکنان آن استان می گردد.

وی مطرح کرد: حدود 800 نفر از هنرمندان و برنامه سازان رسانه ملی در این جشنواره حضور خواهند داشت و از آنها می خواهیم تا هر استان یک برنامه از تصویر زیبای کرمانشاه را تهیه نمایند و بهترین برنامه ها انتخاب و بر روی آنتن سراسری خواهند رفت.

معاون امور استان های رسانه ملی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت برگزاری این جشنواره در معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان ادامه داد: شرکت نمایندگان در این جشنواره هر یک سفیران و مبلغانی برای معرفی کرمانشاه می شوند.

وی بیان داشت: 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور داریم که به بیش از 35 زبان فراملی برنامه فراوری و پخش می نمایند و این امر یک ظرفیت بزرگ برای معرفی استان است.

دارابی با اشاره به اینکه وحدت و همدلی از دستاوردهای این جشنواره است، اضافه نمود: توانمندی های استان در این جشنواره به خوبی معرفی می گردد.

وی بیان داشت: جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم برگزار گردید و مردم با وجو مسائل زیاد و تحریم ها با حضور پرشور خود بار دیگر به دشمنان ثابت کردند در راه خود مقاوم و راسخ ایستاده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 157

به "برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید