فزونی مس کرمان برابر زغال سنگ، بکماز:روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای روز نخست مرحله دوم از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر یادواره شهید حسین پور جعفری از امروز سه شنبه 16 دی ماه دو تیم مس کرمان و زغال سنگ طبس آخرین ملاقات گروه ب را انجام دادند که نارنجی پوشان مس پیروز شدند در یک ملاقات جذاب با نتیجه 28 بر 23 به فزونی دست یابند. تیم زغال سنگ طبس که با راهنمایی علیرضا بکماز سرمربی جوان در رقابت های لیگ برتر حاضر شده در این ملاقات عملکرد خوبی مقابل تیم صدرنشین گروه ب به نمایش گذاشت اما عملکرد نارنجی پوشان و تدابیر سرمربی مس یعنی حمید صادقی شاه نشین بر تفکرات بکماز جوان غلبه کرد تا نماینده کرمان کماکان به صدرنشینی خود در گروه ب ادامه دهد.

فزونی مس کرمان برابر زغال سنگ، بکماز:روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم

پیش از این بازی دو مسابقه دیگر نیز انجام شد که تیم های فراز بام خائیز دهدشت و فولاد مبارکه سپاهان مقابل حریفان به رجحان رسیدند.

علیرضا بکماز سرمربی تیم زغال سنگ طبس پس از شکست برابر مس کرمان گفت: کار صعود ما می توانست اینقدر پیچیده نباشد اما روی کاغذ هنوز شانس داریم. بازی بسیار سنگینی بود برای تیم ما و فشار زیادی آوردیم و یک مهره جدید را هم جابجا کردیم و بازی به شدت پایاپای بود.

وی اعلام کرد: تیم از پیش بازنده ای نبودیم و تمام سعی و کوشش خودمان را کردیم و چیزی کم نگذاشتیم و فکر می کنم هنور روی کاغذ شانس صعود داریم. دوره ای که در شیراز بازی کردیم کار صعود ما را خراب و پیچیده کرد؛ ما می توانستیم راحت تر از این حرف ها صعود کنیم اما هنوز ناامید نیستیم و ادامه می دهیم. ورزش همین است و این اتفاق می توانست برای هر تیمی بیافتد.

حمید صادقی شاه نشین سرمربی تیم مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر زغال سنگ طبس گفت: در وقفه به وجود آمده روی نقاط ضعف طبس و نقاط قوت خودمان کار نموده و دو امتیاز حساس بازی را به دست آوردیم.

وی گفت: بازی امروز بازی حساسی بود. طبس هم مثل ما به دو امتیاز بازی احتیاج داشت تا با امتیاز کامل به دور بعد صعود کند. در این مدتی که فرصت داشتیم روی تاکتیک و تکنیک تیم طبس و دفاع و البته حمله خودمان کار نموده بودیم. اوایل بازی بچه ها کمی سرد آغاز کردند و فکر می کنم به خاطر مراسم پیش از بازی بود و بدن ها سرد شده بود و رفته رفته به فرایند بازی برگشتیم و پیروز شدیم در نهایت بازی را به سود خودمان به اتمام برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1527

به "فزونی مس کرمان برابر زغال سنگ، بکماز:روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فزونی مس کرمان برابر زغال سنگ، بکماز:روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید