اولین شوک مالکین نیوکاسل؛ بیل با 300 میلیون پوند در انگلیس!

به گزارش مجله گرافیک، یک رسانه اسپانیایی ادعا کرده بن سلمان در صورت خرید نیوکاسل به عنوان اولین خرید می خواهد گرت بیل را با قیمتی گزاف به چنگ آورد.

اولین شوک مالکین نیوکاسل؛ بیل با 300 میلیون پوند در انگلیس!

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند وقتی است که خبر خرید باشگاه نیوکاسل توسط صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به مالکیت محمد بن سلمان به گوش می رسد. ثروت این صندول 260 میلیارد پوند تخمین زده می شود که رقمی نجومی به شمار می رود که برابر با چندین برابر سرمایه تمام مالکان فعلی باشگاه های لیگ فزونی است.

هنوز خرید باشگاه نیوکاسل قطعی نشده، اما به دلیل قدرت مالی بسیار خوب بن سلمان خبر می رسد درصورت خرید، آن ها می خواهند در فصل جابجایی هم پرقدرت ظاهر شوند. Okdiario در یک گزارش اشاره کرده ممکن است مالکان جدید نیوکاسل با 300 میلیون پوند بخواهند گرت بیل را به دست آورند و اولین ستاره را به جمع تیم راه راه سفید و مشکی پوش انگلیسی اضفه کنند.

بیل در چند ماه اخیر آن قدر حاشیه داشته که رئال حاضر شد بدون بند فسخ و به صورت رایگان او را به تیم های دیگر بفروشد تا از شر دستمزد بسیار بالای او راحت شود، اما این اتفاق رخ نداد و بیل در رئال به نیمکت نشینی ها و حواشی زیادش با خیال راحت ادامه داد و دستمزدش را تمام و کمال گرفت. حالا، اما انگار بخت به بیل رو کرده و می تواند با حضور در نیوکاسل به فوتبال با کسب درآمد بالا ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1053

به "اولین شوک مالکین نیوکاسل؛ بیل با 300 میلیون پوند در انگلیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شوک مالکین نیوکاسل؛ بیل با 300 میلیون پوند در انگلیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید