انتخاب زیرکانه فرهاد مجیدی

به گزارش مجله گرافیک، ستار همدانی در مورد تغییرات کادر فنی استقلال گفت: استقلال نزدیک به 7،8 سال است که با مسائل مدیریتی همراه است. انتخابات مدیریتی که در سطوح مختلف باشگاه انجام می شد با مطالعه نبود. استقلال در بحث مدیریت و انتخاب های نادرستی که اجرا شده آسیب های زیادی دیده است. افرادی که در این سال ها با این سبک مدیریت کار می کردند با شفر، استراماچونی، مجیدی، فکری و.. مشکل داشتند. قطعا با آقای مجیدی هم مجددا وارد چالش خواهند شد.

انتخاب زیرکانه فرهاد مجیدی

وی اضافه نمود: فکری ها، مجیدی ها و.. در این فضای نامناسب مدیریتی می سوزند. نمی گویم فکری خیلی عالی کار کرد، اما نتایج خوبی گرفت، قاعدتا اشتباهاتی هم داشت می توانست یک سری از مسائل مثل حواشی مربوط به دیاباته و میلیچ را بهتر مدیریت کند. دود همه این ها به چشم استقلال رفت. در مجموع امیدوارم مدیریت با مجیدی همراه باشد و به نوع تفکر این مربی جوان احترام بگذارد و حمایتش نمایند تا پیروز گردد و دل مردم را شاد کند.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: اضافه شدن کمالوند یکی از مواردی است که نشان می دهد مجیدی زیرکانه این کادر را تشکیل داده است. کمالوند تجربه وافری در لیگ دارد و جنگ های روانی قبل از بازی ها را خوب بلد است، پیش از بازی با پیکان هم با مهارت بالا توانست قبل از بازی برنده این ملاقات گردد. تیم ها باید از استقلال بترسند تیمی که می خواهد قهرمان گردد به سیاه و سفیدش نگاه نمی نماید و فقط به دریافت جام فکر می نماید.

همدانی در خصوص برخورد سرمربی تیم با حواشی ایجاد شده در خصوص دانشگر توضیح داد: استقلال بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارد. حضور کادر فنی جدید انگیزه ها را بیشتر نموده است. مجیدی با بازیکن سالاری مقابله می نماید و این موضوعی است که همه مربیان باید با آن برخورد نمایند. بازیکنان قابل احترام هستند، حق و حقوقشان را می گیرند پس باید مطیع باشند و در مقابل پولی که می گیرند تمام قد در خدمت تیم و طرفداران باشند.

وی در رابطه با فراخوان یاری های اقتصادی طرفداران استقلال مطرح نمود: موافق این حرکت نیستم؛ از این جهت که قداست باشگاه استقلال این نیست. باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است که باید شان آن حفظ گردد. مدیریت باید برنامه داشته باشد و بتواند از همه حوزه ها برای باشگاه درآمدزایی کند، عدم وجود این برنامه ها مسائل را بیشتر نموده است. اگر طرفداری هم یاری کند متاسفانه معلوم نیست این یاری ها کجا می رود. درست است که باشگاه خرج دارد همه این ها را طرفدار هم می داند، اما فکر می کنم اگر شفاف سازی باشد و گزارشات لازم در خصوص این یاری ها داده گردد طرفدار برای یاری به باشگاه آن هم نه به این شکل، رغبت بیشتری پیدا می نماید.

همدانی در واکنش به بسته بودن پنجره استقلال اعلام کرد: این یکی از مسائل اساسی است که باشگاه باید به آن توجه کند و برنامه اقتصادی مناسبی داشته باشند تا با این مسائل روبرو نشویم. کل فوتبال ما درگیر این مشکل است امیدوارم حل گردد.

میزان

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1689

به "انتخاب زیرکانه فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب زیرکانه فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید