تور دهلی: حسینی: براداران حیدری اعتقادی به هند حریفان ما ندارند، قربانی کردن بز دیگر چه حرفی است؟!

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی تیم فوتبال پیکان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در ملاقات مقابل نساجی از داور این مسابقه هم گلایه کرد.

تور دهلی: حسینی: براداران حیدری اعتقادی به هند حریفان ما ندارند، قربانی کردن بز دیگر چه حرفی است؟!

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: تا زمانی که یار خود را از دست نداده بودیم، بازی خیلی خوبی ارائه می کردیم و فکر همه جا را نموده بودیم. بازیکنان ما بسیار پُرفشار بازی می کردند و موقعیت گلزنی هم می آفریدند، اما بازیکن خودمان را روی یک اشتباه فردی از دست دادیم و همان توپ تبدیل به گل شد. 10 نفره شدن مقابل تیمی که حفظ توپ خوبی دارد، کار را بسیار سخت می نماید. در اوایل نیمه دوم هم می توانستیم بازی را برگردانیم.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش توضیح داد: مطابق آماری که از آنالیزور تیم گرفتم، دروازه بانان ما دو توپ مهار کردند که یکی را دروازه بان ما گرفت و دیگری گل شد. اگر این اتفاق نمی افتاد، روز بسیار خوبی برای ما می شد. انصافاً خودمان را خیلی خوب آماده نموده بودیم. اینها اتفاقات جریان مسابقه است و نمی توانیم خودمان را درگیر قضیه کنیم. باید از این اتفاقات درس بگیریم و آماده بازی سخت دیگری شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از قضاوت پیغام حیدری گفت: برادران حیدری که داوران خوب ما هستند، اعتقادی به خطای هند حریف ما ندارند. در بازی با استقلال هم توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد و داور هنوز هم قبول ندارد باید خطای هَند می گرفت. بازیکن شماره 8 نساجی در دقیقه 21، توپ را در محوطه جریمه تیم خودی با دست کنترل کرد. شاید هم داور، آن صحنه را ندیده و احتیاج به VAR بوده است. در پی بهانه گیری نیستیم و با اینکه 60 دقیقه 10 نفره بودیم، بازیکنان ما بازی خوبی ارائه کردند.

حسینی در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت قربانی کردن بُز پیش از شروع مسابقه هم باعث شکستن طلسم نبردن پیکان در خانه نشد، بیان نمود: طلسمی وجود ندارد. ما میزبان نیستیم و هر دو هفته یک بار استادیوم پاس قوامین را اجاره می کنیم. خوشمزه بازی درنیاوریم! قربانی کردن بز دیگر چه حرفی است؟! ما مسلمانان رسومی داریم؛ گوسفند می کشند و به خیریه می دهند. بد نیست آدم در لحن صحبت های خود دقت کند و به هر طریقی خوشمزگی نکند.

وی در خصوص درگیری لفظی بازیکنان پیکان با مسعود شجاعی هم توضیح داد: درگیری خاصی نبود. اعضای نیمکت ما به شجاعی اعتراض کردند و او هم به نیمکت ما اعتراض کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2127

به "تور دهلی: حسینی: براداران حیدری اعتقادی به هند حریفان ما ندارند، قربانی کردن بز دیگر چه حرفی است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: حسینی: براداران حیدری اعتقادی به هند حریفان ما ندارند، قربانی کردن بز دیگر چه حرفی است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید