احتمال باران اسیدی به اندونزی می رود

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، فیلم احتمال باران اسیدی نخستین فیلم سینمایی بهتاش صناعی ها در ادامه حضورهای بین المللی خود در یازدهمین فستیوال فیلم جوگجا-نتپک در اندونزی روی پرده می رود. این فستیوال با همکاری شبکه نتپک (شبکه ارتقاء سینمای آسیا) و در تاریخ 28 نوامبر تا 3 دسامبر برگزار می گردد.

احتمال باران اسیدی به اندونزی می رود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

فیلم احتمال باران اسیدی در جشنواره های داخلی و خارجی پیروز به کسب جوایز متعددی شده است که از جمله آن می توان به جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فجر، جایزه استعداد درخشان (بهترین فیلم اول) از جشن انجمن منتقدان، جایزه نتپک (ارتقای سینمای آسیا) در استرالیا، جایزه بهترین فیلم تماشاگران فستیوال پراگ، جایزه ویژه هیات داوران فستیوال کلمبو اشاره نمود.

این فیلم همچنین در فستیوال های متعددی چون گوتنبرگ، بمبئی، زوریخ، استکهلم، پونا، پرت و فیلم های ایرانی پاریس، کلن، سیدنی، بوستون، واشنگتن، دانشگاه یو سی ال ای، دانشگاه میشیگان حضور داشته است. پخش بین المللی فیلم احتمال باران اسیدی به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است.

شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام و ارسلان عبدالهی بازیگران اصلی این فیلم و روح الله برادری و سمیرا برادری تهیه کنندگان آن هستند. اکران فیلم احتمال باران اسیدی در گروه سینمایی هنر و تجربه همچنان پس از یک سال ادامه دارد.

جدیدترین فیلم بهتاش صناعی ها با نام دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری که با مریم مقدم آن را به طور مشترک کارگردانی نموده است، در جشنواره سینما حقیقت و برای نخستین بار روی پرده می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 331

به "احتمال باران اسیدی به اندونزی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال باران اسیدی به اندونزی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید