آلگری: برای مربی گری یونایتد انگلیسی ام خوب نیست

به گزارش مجله گرافیک، دو نوع مربی خوب داریم: یکی اقتدارگرا و یکی لیبرال. من لیبرال بودن را ترجیح می دهم و برای همین ترجیح می دهم بیشتر گوش بدهم تا اینکه صحبت کنم.

آلگری: برای مربی گری یونایتد انگلیسی ام خوب نیست

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

ماسیمیلیانو آلگری، شایعات اخیر درباره احتمال منصوب شدن قریب الوقوعش به عنوان سرمربی منچستریونایتد را رد کرد و گفت هنوز برای این شغل به اندازه کافی زبان انگلیسی نمی داند.

به گزارش ورزش سه، درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره اینکه مکس آلگری، سرمربی سابق یوونتوس در صورت ادامه وضعیت بد منچستریونایتد به زودی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد، منتشر شده اما آلگری این شایعات را رد کرد.

درحالیکه منچستریونایتد در فصل جاری یکی از بدترین آغاز های خود در لیگ برتر را تجربه می نماید و اوله گنار سولسشر به شدت تحت فشار واقع شده است نام آلگری به عنوان محتمل ترین گزینه جایگزینی او مطرح شده است. آلگری ایتالیایی که بعد از ترک یووه در ماه ژوئن تا این لحظه بدون تیم است اما این شایعات را رد نموده و می گوید فعلا برای پذیرفتن این شغل به اندازه کافی زبان انگلیسی نمی داند.

آلگری در سمپوزیم انجمن مربیان فوتبال این باره گفت: من در حال حاضر به اندازه کافی انگلیسی بلد نیستم ولی در حال یادگیری ام.

این مربی 52ساله ایتالیایی در ادامه گفت: دو نوع مربی خوب داریم: یکی اقتدارگرا و یکی لیبرال. من لیبرال بودن را ترجیح می دهم و برای همین ترجیح می دهم بیشتر گوش بدهم تا اینکه صحبت کنم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 468

به "آلگری: برای مربی گری یونایتد انگلیسی ام خوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: برای مربی گری یونایتد انگلیسی ام خوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید