یک میلیون بلیت در شش ساعت ، گیشه سینمای چین در تسخیر انتقام جویان

به گزارش مجله گرافیک، چهارمین فیلم از مجموعه سینمایی انتقام جویان رکورد پیش فروش را در تاریخ سینمای چین شکست و در کمتر از 360 دقیقه یک میلیون قطعه بلیت آن به فروش رسید.

یک میلیون بلیت در شش ساعت ، گیشه سینمای چین در تسخیر انتقام جویان

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع نمایش انتقام جویان: انتها بازی در دومین بازار بزرگ سینمای دنیا پس از هالیوود، چینی ها به مراکز فروش بلیت هجوم بردند و عصر روز آدینه حدود 37 میلیون دلار بلیت این فیلم را پیش خرید کردند؛ رقمی که تقریبا دو برابر هفت روز اول پیش فروش بلیت های انتقام جویان: جنگ ابد در اکران سال 2018 در چین است.

جنگ ابد که سومین فیلم از مجموعه انتقام جویان است، با 65 میلیون دلار رکورد پیش فروش را در سینماهای چین در اختیار دارد. با این حال، کارشناسان پیش بینی می نمایند انتها بازی رکورد سلف خود را بشکند و به رقم خیره نماینده 100 میلیون دلار برسد. ضمن اینکه میزان فروش فیلم تازه در یک ساعت اول بیش از فروش انتقام جویان 3 در 24 ساعت اول بوده است.

انتها بازی دو روز پیش از اکران در آمریکای شمالی در سینماهای چین روی پرده می رود و کارشناسان معتقدند نمایش همزمان فیلم در دو بازار بزرگ دنیا علاوه بر دیگر بازارهای بین المللی می تواند به خلق رکورد بهترین و بزرگ ترین افتتاحیه تاریخ سینما بینجامد. در حال حاضر جنگ ابد این رکورد را با 640 میلیون دلار در دست دارد. هر چند رقم 191 میلیون دلار اکران سه روز اول در چین در این رکوردشکنی در نظر گرفته نشده است.

به این ترتیب، به نظر می رسد انتها بازی بتواند خیلی آسان با یک افتتاحیه 800 میلیون دلاری کار خود را شروع کند. از سوی دیگر، جنگ ابد با 258 میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی بهترین افتتاحیه تاریخ سینما را به نام خود زده و انتظار می رود انتها بازی با رقمی در همین حدود سینماهای آمریکا و کانادا را در سه روز اول اکران به آتش بکشد.

با تور چین سفر کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 166

به "یک میلیون بلیت در شش ساعت ، گیشه سینمای چین در تسخیر انتقام جویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون بلیت در شش ساعت ، گیشه سینمای چین در تسخیر انتقام جویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید