والدانو: پاریس مقصد خوبی برای بازنشستگی مسی است

به گزارش مجله گرافیک، والدانو درباره مقصد مسی در اواخر دوران فوتبالش نظرات جالبی بیان نموده است.

والدانو: پاریس مقصد خوبی برای بازنشستگی مسی است

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در اوج شایعات مربوط به جدایی مسی معین شد تیم هایی، چون منچستر سیتی و پاریسن ژرمن جزء مهم ترین تیم های خواستار مسی هستند. والدانو، بازیکن و مربی سابق تیم رئال مادرید اعتقاد دارد پاریس مقصد بهتری برای لیونل مسی در اواخر دوران فوتبال خواهد بود.

والدانو گفته: برای مسی و حضورش در یک لیگ دیگر ترس داشتم. برای من بهترین خبر این است که در این لیگ بماند. او بهترین بازیکن دنیا است. نه تنها برای تصویری که ارائه می دهد بلکه به دلیل لذت بخش بودن مشاهده بازیکنی در چنین سطح!

والدانو درباره حضور مسی در فرانسه گفته: هیچ ایده ای ندارم که چه اتفاقی در طول فصل خواهد افتاد. نمی دانم که این مسئله با فکس تهدیدآمیز مسی سرانجام می یابد یا هر دو طرف در طول فصل با هم کنار می آیند. این مسئله به رئیس جدید و نتایج مربوط است که همواره راستا را برای باشگاه های عظیم معین می نماید و البته تمایل مسی. او سال آینده 34 ساله خواهد شد. نمی دانم که لیگ برتر انگلیس که یک لیگ فوق العاده رقابتی است برای خداحافظی مسی جای خوبی است یا خیر. پاریس برای او راحت تر است و مقصد مناسبی برای سال های آخر دوران فوتبال یک نابغه به نظر می رسد. او می داند که چگونه در طول بازی استراحت کند و قبول نمی نماید که تعویض گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1271

به "والدانو: پاریس مقصد خوبی برای بازنشستگی مسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدانو: پاریس مقصد خوبی برای بازنشستگی مسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید