مسائل اجتماعی و بخش خصوصی خوزستان آنالیز می گردد

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: یک کارگروه بخش خصوصی که با دبیری اتاق بازرگانی است که مسائل و موضوعات بخش خصوصی در آن مطرح می گردد و یک کارگروه نیز به مدیریت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می گردد که موضوعات و چالش های اجتماعی را آنالیز می نماید.

مسائل اجتماعی و بخش خصوصی خوزستان آنالیز می گردد

رضا نجاتی امروز (21 دی) در حاشیه استقبال از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: در پی تعامل خوب مجلس و دولت این سفر در استانها از جمله در خوزستان در حال اجرا است. در استان خوزستان اعضای کمیسیون اجتماعی که یکی از کمیسیونهای مطرح در مجلس است، سفری به استان داشته اند و این رابطه خوب بین مجلس و دولت را به فال نیک می گیریم و در این زمینه کاهش مسائل در حوزه مسائل اجتماعی از جمله مسائل کارگری، حاشیه نشینی و مسائل بازنشستگان از جمله ایثارگران در دستور کار است.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به تشکیل دو کارگروه، گفت: یک کارگروه بخش خصوصی که با دبیری اتاق بازرگانی است و مسائل و موضوعات بخش خصوصی در آن مطرح می گردد و یک کارگروه نیز به مدیریت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل می گردد که موضوعات و چالش های اجتماعی را آنالیز می نماید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به دیگر برنامه های سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در نهایت و پس از جلسات و بازدیدهایی که خواهد شد، جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی نیز برگزار خواهد شد. در این جلسه چالش های اجتماعی آنالیز خواهد شد و امیدواریم با این نشست ها گامی مهم در ارتباط با مسائل اجتماعی استان برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2165

به "مسائل اجتماعی و بخش خصوصی خوزستان آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل اجتماعی و بخش خصوصی خوزستان آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید