مردی که هدف اصابت صاعقه نهاده شد

به گزارش مجله گرافیک، یک مرد بریتانیایی دوشنبه گذشته پس از اصابت صاعقه در حالی که در اتاق نشیمن خود بازی پلی استیشن بود، به اورژانس منتقل شد.

مردی که هدف اصابت صاعقه نهاده شد

به گزارش خبرنگاران، ایدن روون حوالی ساعت 10:30 شب با خوشحالی مشغول بازی پلی استیشن بود که صدای بلندی را شنید که در پی آن یک احساس لرزش شدید به همراه داشت.

این جوان 33 ساله برای دنبال کننده های خود اینستاگرام نوشت: من اهل پست های همدردی نیستم، مجبور شدم این را به اشتراک بگذارم، زیرا چقدر دیوانه کننده است. صدای بلندی شنیده شد و... پس از 5 ساعت در بیمارستان تایید کرد که از پنجره باز با رعد و برق برخورد کردم! دیگر هرگز در طول طوفان رعد و برق، بازی انجام ندهید. من خوبم، فقط خیلی درد دارم، سردرد دارم و نوار های راه راه روی دستم می سوزد.

از قضا، زمانی که او مورد اصابت نهاده شد، او در حال اجرا یک بازی به نام استری Stray بود که در آن شما کنترل گربه ولگردی را دارید که در طوفان رعد و برق گم شده است.

روون گفت: حدود یک دقیقه طول کشید تا به خودم آمدم، احساس کردم خیلی خیلی گیج شده بودم. من به طبقه بالا رفتم و از همسرم یک حوله خیس خواستم، زیرا نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است، اما دستم می سوخت.

همسرش که از این اتفاق شوکه شده بود بلافاصله او را به بیمارستان رساند.با این حال، او در نهایت به جز چند بریدگی در بازوی چپ و سوختگی کوچک در دست راست، زنده ماند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2239

به "مردی که هدف اصابت صاعقه نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردی که هدف اصابت صاعقه نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید