لاورن: لیورپول فراتر از یک باشگاه است

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: مدافع ساوتهمپتون پس از پیوستن رسمی به نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس بیان کرد لیورپول فراتر از یک باشگاه است.

لاورن: لیورپول فراتر از یک باشگاه است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، دژان لاورن، مدافع فصل گذشته ساوتهمپتون پس از پشت سر گذاشت تست های پزشکی پایان با قراردادی 5 ساله به ارزش 20 میلیون پوند به طور رسمی به لیورپول ملحق شد. این مدافع کروات به این ترتیب تبدیل به گران قیمت ترین مدافع تاریخ این باشگاه شد، رکوردی که پیش از این متعلق به مامادو ساخو بود که سال گذشته در ازای 18.6 میلیون پوند از پاری سن ژرمن به لیورپول پیوست.

لاورن که پنجمین بازیکنی شد که سرخپوشان مرسی ساید در فصل نقل وانتقالات تابستانی به خدمت گرفته است، در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه گفت: پیوستن به جمع بندرنشینان رویایی است که تحقق یافت. از اینکه اینجا هستم خوشحالم. به اینکه به لیورپول ملحق شدم افتخار می کنم و بی صبرانه منتظر آغاز تمرینات با این تیم هستم. می دانم که میلیون ها طرفدار داریم و لیورپول فراتر از یک باشگاه است.

وی اضافه نمود: بعد از اینکه فصل گذشته در آنفیلد مقابل لیورپول بازی کردم و هوادران شعار معروف Youll Never Walk Alone را سرمی دادند با خودم گفتم که یک روز برای این تیم بازی خواهم کرد. طرفداران هم از همان لحظه نخست متوجه خواهند شد که من بازیکنی هستم که 100 درصد توانم را در زمین مسابقه برای تیمم می گذارم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 567

به "لاورن: لیورپول فراتر از یک باشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاورن: لیورپول فراتر از یک باشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید