ساعت هوشمند گارمین؛ رقیب گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

به گزارش مجله گرافیک، گارمین دو ساعت هوشمند Venu 2 و Venu 2S GPS را اوایل آوریل سال جاری منتشر کرد و عمر باتری این دو ساعت هوشمند را 10 تا 11 روز اظهار داشت.

ساعت هوشمند گارمین؛ رقیب گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، در روز های پایانی سال 2021، ایوان بلاس افشاگر محبوب، اطلاعاتی در مورد برادر قوی تر این دو ساعت هوشمند، Venu 2 Plus منتشر کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، گارمین به جای دو دکمه معمولی مانند Apple Watch Series 7، از طراحی صفحه ساعت دایره ای با 3 دکمه در کنار آن استفاده نموده است. بیشتر ساعت های هوشمند تنها دارای 2 کنترل اصلی هستند، دکمه های خانه و دکمه برگشت. دکمه سوم در این ساعت احتمالا بعنوان کلید عملکرد استفاده خواهد شد.

این ساعت بعلاوه از نظر طراحی قاب به رقیب خود گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ، شباهت دارد. هنوز معین نیست که آیا قاب این ساعت قابل چرخش است یا خیر، بنابراین باید منتظر عرضه رسمی Venu 2 Plus باشیم. طبق اطلاعات منتشر شده Garmin Venu 2 Plus از استیل ضد زنگ 43 میلی متری برای بدنه استفاده نموده است. برای محافظت از صفحه نمایش از شیشه گوریلا گلس قوی با مقاومت 50 متری در برابر آب استفاده می نماید. این ساعت هوشمند مانند رقیب خود گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ، از نوار های ساعت 20 میلی متری قابل تعویض استفاده می نماید.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته Garmin Venu 2 Plus پشتیبانی آن از موسیقی می باشد. قاب پشت این ساعت هوشمند دارای بلندگو های بهتر در مقایسه با همتایان خود در صنعت ساعت های هوشمند می باشد. این امر می تواند مشکل استفاده از 2 دستگاه را برای ورزشکارانی که هنگام ورزش از گوش دادن به موسیقی لذت می برند، را رفع کند، زیرا اکنون برای برآورده کردن احتیاج های خود فقط به یک ساعت هوشمند احتیاج دارند. یکی دیگر از ویژگی های Venu 2 Plus استفاده از فناوری GPS و multi-GNSS برای ردیابی دقیق گام ها و راهنمایی ورزشکاران می باشد که برای دوچرخه سوار ها و دونده ها بسیار مفید می باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه Venu 2 Plus منتشر نشده است، اما این طور به نظر می رسد که احتمالا این محصول در سه ماه اول 2022 عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2041

به "ساعت هوشمند گارمین؛ رقیب گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند گارمین؛ رقیب گلکسی واچ 4 کلاسیک سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید