دوربین گوشی های گلکسی اس 20 احتمالا دارای این ویژگی ال جی V40 هستند

به گزارش مجله گرافیک، سامسونگ هفته آینده از گوشی های گلکسی اس 20 رونمایی می نماید و تا حالا تمام ویژگی های کلیدی این گوشی ها فاش شده است. در این میان، به تدریج گزارش هایی در خصوص مشخصه های مختلف این گوشی ها منتشر می گردد که به لطف آن ها تصویر جامع تری از این گجت ها شکل می گیرد.

دوربین گوشی های گلکسی اس 20 احتمالا دارای این ویژگی ال جی V40 هستند

یکی از افشاگران به نام Max Weinbach که تا حالا بیشترین اطلاعات را از گوشی های خانواده گلکسی اس 20 فاش نموده، شب گذشته در اکانت توییتری خود گفت که دوربین این گوشی ها از قابلیتی موسوم به QuickTake بهره می برند. این مشخصه به کاربران اجازه می دهد که به صورت هم زمان با بهره گیری از دوربین اصلی، اولترا واید و تله فوتو سه تصویر جداگانه ثبت نمایند. بعد از این کار، کاربران می توانند با مراجعه به گالری گوشی، بهترین تصویر را انتخاب و دو تصویر دیگر را حذف نمایند.

قابلیت QuickTake شباهت زیادی به مشخصه Triple Shot دارد که گوشی ال جی V40 از آن بهره می برد. این گوشی علاوه بر ثبت سه عکس جداگانه، با ترکیب آن ها ویدیوی کوتاهی هم ایجاد می نماید. ظاهرا گوشی های گلکسی اس 20 مجهز به چنین قابلیتی هم هستند که Single Take نام دارد. گفته می گردد با استفاده از قابلیت Single take دوربین گوشی های گلکسی اس 20 در عرض چند ثانیه با استفاده از هر سه لنز تصاویر و ویدیو ثبت می نمایند و سپس به صورت اتوماتیک هم تدوین می شوند.

ضمناً بر اساس گزارش های منتشر شده، سامسونگ اخیرا نام تجاری Super ISO را در اداره مالکیت معنوی بریتانیا ثبت نموده است. اگرچه هنوز از جزییات این مشخصه خبر نداریم، ولی به نظر می رسد می تواند کیفیت عکاسی در محیط های کم نور را برای جدیدترین پرچم داران سامسونگ بهبود ببخشد.

همانطور که احتمالا می دانید، با افزایش سطح ISO حساسیت سنسور نسبت به نور افزایش پیدا می نماید که این موضوع در محیط های کم نور مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر، گوشی های گلکسی اس 10 و نوت 10 مبتنی بر اندروید 10، از حداکثر حساسیت 3200 بهره می برند. هنوز معلوم نیست که آیا این قابلیت قرار است میزان ISO را افزایش دهد یا نه.

در هر صورت در تاریخ 22 بهمن این گوشی ها رسما معرفی می شوند و سامسونگ به طور مفصل به تمام مشخصه های این گوشی ها اشاره خواهد نمود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 831

به "دوربین گوشی های گلکسی اس 20 احتمالا دارای این ویژگی ال جی V40 هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین گوشی های گلکسی اس 20 احتمالا دارای این ویژگی ال جی V40 هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید