دانشگاه فرشچیان، نهادی مهم و تأثیرگذار در جریان علم و فرهنگ کشور

به گزارش مجله گرافیک، تهران (پانا) - دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت سی و ششمین سالگرد تشکیل این شورا بیانیه ای صادر کرد.

دانشگاه فرشچیان، نهادی مهم و تأثیرگذار در جریان علم و فرهنگ کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرشچیان از شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی طی بیانیه ای به مناسبت سی و ششمین سالگرد تشکیل این شورا ضمن، اشاره به دستاوردهای شورا از زمان تشکیل تا به امروز، توضیح داد: برای اعتلای جهت رو به رشد علم و فناوری و فرهنگ در کشور از هیچ کوششی دریغ نداشته و مانند همواره از نخبگان و فرهیختگان کشور برای کمک خود در این جهت سخت و سخت، طلب استمداد و کمک دارد.

در گزارش سالانه شورای عالی انقلاب فرهنگی که در این هفته، منتشر شده است؛ راه اندازی دانشگاه استاد فرشچیان، به عنوان یکی از برجسته ترین فعالیت های این شورا معرفی و اعلان عمومی شده است.که جزو نهادهای مهم و تأثیرگذار در جریان علم و فرهنگ کشور محسوب می گردد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیح داد: دانشگا ه هنرهای اسلامی - ایرانی استاد فرشچیان به عنوان یکی از ده ها مرکز علمی و فرهنگی با مأموریت های مختلف در حوزه های گوناگون علم و فناوری و فرهنگ، یک نهاد مهم و تاثیر گذار در جریان علم و فرهنگ کشور در کنار فرهنگستان های کشور، بنیاد ملی نخبگان، ستادهای علم و فناوری کشور، جامعه المصطفی العالمیه، ، بنیاد سعدی، پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام (ISC)، دانشگاه فرهنگیان، ستاد ملی زن و خانواده، بنیاد ملی بازی های رایانه ای و... نام برده شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1474

به "دانشگاه فرشچیان، نهادی مهم و تأثیرگذار در جریان علم و فرهنگ کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فرشچیان، نهادی مهم و تأثیرگذار در جریان علم و فرهنگ کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید