حالت واقعیت مجازی به شبیه ساز پرواز مایکروسافت اضافه خواهد شد

به گزارش مجله گرافیک، در کنار همه اتفاقات عجیب سال 2020، بعد از سال ها، بالاخره بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت بازگشت و عملکرد درخشانی را هم از خود نشان داد. اتفاقی که باعث شد هواداران شبیه سازهای جدی پرواز ساعت ها وقت خود را با این بازی سپری نمایند. به تازگی اعلام شده که به زودی بازی Microsoft Flight Simulator با دریافت یک به روزرسانی، از قابلیت واقعیت مجازی پشتیبانی خواهد نمود.

حالت واقعیت مجازی به شبیه ساز پرواز مایکروسافت اضافه خواهد شد

استودیو آسوبو در جریان یک پخش زنده در توییچ خاطرنشان کرد که در تاریخ 3 دی 1399 پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی در قالب به روزرسانی دوم بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین اعلام شده که این بازی از همه هدست های مجازی مثل هدست آکیولس و دستگاه های ولو پشتیبانی خواهد نمود.

  • شبیه ساز پرواز مایکروسافت؛ تجربه ای فراتر از واقعیت

حالت واقعیت مجازی برای بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت اولین بار در ماه ژوئن معرفی گردید. در آن موقع، سازندگان بازی به سایت Polygon گفتند با همکاری هایی که دارند، قصد دارند زمان انتشار این حالت را به عرضه هدست Reverb G2 برساند. استودیو آسوبو همچنین در آن موقع اعلام نموده بود که پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی دیگر در زمان عرضه اضافه نخواهد شد ولی اکنون با خبر جدید متوجه شدیم که از همان روز انتشار به روزرسانی از دیگر هدست ها هم پشتیبانی خواهد نمود.

تهیه کننده اجرایی بازی در گفتگوی اخیر خود اعلام نموده است: ما حالت واقعیت مجازی را برای همه فراهم می کنیم. همه به این حالت دسترسی خواهند داشت. وقتی می گویم همه، منظورم این است که هر فردی که به هر کدام از دستگاه های واقعیت مجازی نظیر دستگاه های آکیولس، ولو و واقعا هر دستگاه دیگر دسترسی داشته باشد، می تواند از حالت واقعیت مجازی در بازی بهره ببرد.

طبق گفته سازندگان، تجربه بخش واقعیت مجازی این بازی بدون وقفه خواهد بود و تمامی بخش های قبل از پرواز و رابط کاربری و منو آن را هم در بر خواهد گرفت. به همین خاطر، بازیکن هیچ گاه در زمان استفاده از حالت واقعیت مجازی مجبور نخواهد شد که هدست را از سر خود بردارد و به این شکل وقفه ای در بازی خود ایجاد کند. همچنین، به روزرسانی 2 قرار است دو بخش آموزش جدید برای هواپیمای ایرباس ای320نئو به بازی اضافه کند.

به دنبال به روزرسانی 2، استودیو آسوبو روی کارهای نهایی به روزرسانی 3 که مربوط به دنیا بازی است، تمرکز خواهد نمود. به روزرسانی 3 قرار است در تاریخ 9 بهمن 1399 منتشر گردد. این به روزرسانی رایگان جزئیات و گیم پلی بیشتری را به بخش های مربوط به دنیا بازی و بخش مربوط به انگلستان اضافه می نماید. در نهایت، در جریان پخش زنده جدید استودیو در توییچ، اعلام شد که ویژگی بازپخش پرواز که توسط بسیاری از هواداران درخواست شده بود، در تاریخ نامعینی در سال 2021 به بازی اضافه خواهد شد. همچنین بالگردهای قابل پرواز هم برای سال 2022 برنامه ریزی شده اند.

هرچند در حال حاضر بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت تجربه فوق العاده ای را در اختیار هواداران بازی های شبیه ساز هوایی قرار داده و آن ها را در آسمان های سراسر دنیا سرگردان نموده، اما با این حال اضافه شدن پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی می تواند در غوطه ور کردن بازیکنان تأثیر بسزایی داشته باشد و تجربه حرفه ای تری را هم برای آن ها رقم بزند. در حال حاضر این اثر فقط برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده و اگرچه قبلا عرضه شبیه ساز پرواز مایکروسافت برای کنسول های خانواده ایکس باکس وعده داده شده است اما هنوز تاریخ دقیق عرضه آن برای این کنسول ها معین نیست و دارندگان کنسول های مایکروسافت همچنان برای تجربه این اثر باید منتظر بمانند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1458

به "حالت واقعیت مجازی به شبیه ساز پرواز مایکروسافت اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت واقعیت مجازی به شبیه ساز پرواز مایکروسافت اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید