جریمه النصری ها به دلیل تخلف بعد از بازی با پرسپولیس

به گزارش مجله گرافیک، به گزارش خبرنگاران، آرای جدید کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب اعلام شد.

جریمه النصری ها به دلیل تخلف بعد از بازی با پرسپولیس

بخشی از این آرا مربوط به باشگاه النصر عربستان و اتفاقاتی است که در بازی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها با پرسپولیس رقم خورده است؛ دیداری که پرسپولیس پیروز شد در ضربات پنالتی پیروز و راهی فینال آسیا شود.

اسامه یوسف بازیکن تیم فوتبال النصر بعد از بازی با پرسپولیس از شرکت در مصاحبه فوری با درخواست AFC خودداری کرد. این بازیکن مبلغ 10 هزار دلار جریمه شد که البته AFC مبلغ 7,500 دلار از این جریمه را به مدت دو سال به حالت تعلیق در آورده است.

حمدالله عبدالرزاق بازیکن تیم النصر هم به دلیل عدم شرکت در نشست خبری بعد از خاتمه بازی مبلغ 10 هزار دلار جریمه شد که 7500 دلار از این جریمه تا دو سال تعلیق شده است.

باشگاه النصر هم به دلیل تکرار عدم شرکت بازیکنش در مصاحبه فوری بعد از مسابقه، مبلغ 12 هزار و 500 دلار جریمه شده است. النصر باید 6250 دلار از این جریمه را پرداخت کند و مابقی این مبلغ تعلیقی است.

از دیگر جریمه های قابل توجه کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا، محکومیت 18 هزار و 750 دلاری ژاوی هرناندز سرمربی تیم السد است که به دلیل عدم شرکت در نشست خبری بعد از بازی با العین برای این مربی اسپانیایی در نظر گرفته شده است.

AFC همچنین جریمه هایی را برای باشگاه الدحیل قطر هم در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1408

به "جریمه النصری ها به دلیل تخلف بعد از بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه النصری ها به دلیل تخلف بعد از بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید