تقویت رویکرد خدمت رسانی عادلانه به مردم

به گزارش مجله گرافیک، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در صدد هستیم با تحقق عدالت، رویکرد خدمت رسانی به مردم تقویت گردد.

تقویت رویکرد خدمت رسانی عادلانه به مردم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، میرهاشم موسوی در حاشیه ملاقات با مسئولان دیوان عدالت اداری گفت: مسائلی در تامین اجتماعی وجود دارد که در مواجهه با کارگران و بازنشسته ها منجر به شکایت می گردد و دیوان عدالت اداری به آن شکایت ها رسیدگی و به سازمان ابلاغ می نماید که این آرا اساس کار ما در تامین اجتماعی بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه با رویکرد تحقق عدالت، مسائل مختلف در سازمان تامین اجتماعی مورد گفتگو قرار می گیرد؛ گفت: درصدد هستیم با تعامل هر چه بیشتر رویکرد خدمت رسانی به مردم نیز در این زمینه تقویت گردد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه به نشست تخصصی با مسئولان دیوان عدالت اداری اشاره نمود و اضافه نمود: قرار شد یک کمیته تخصصی بین ما و دیوان عدالت اداری شکل بگیرد و مسائل تخصصی در این کمیته مشترک مطرح گردد که امیدواریم طرح این مباحث در کمیته مشترک، منجر به رعایت قانون گردد و محور اصلی قانون مداری و تحقق عدالت باشد و حقوق عامه مردم نیز به نحو احسن رعایت گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آقای موسوی گفت: قرار است در این کمیته نشست های مختلفی برگزار کنیم و این نشست ها به شکل فصلی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 1955

به "تقویت رویکرد خدمت رسانی عادلانه به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت رویکرد خدمت رسانی عادلانه به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید