به علت نداشتن تمرکز باختیم

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی شهروند ساری شکست تیمش برابر ستارگان ورامین را به دلیل نداشتن تمرکز بعضی بازیکنان در مقاطع از بازی دانست

به علت نداشتن تمرکز باختیم

به گزارش خبرنگار از ، رضا لک سرمربی شهروند ساری در باره بازی تیمش مقابل ستارگان ورامین ،گفت: بازی به لحاظ فنی دو بخش متفاوت داشت. ما در نیمه اول چند دقیقه ای تمرکز نداشتیم و دو گل دریافت کردیم، اما در نیمه دوم با تذکراتی که دادیم و گلی که زدیم به بازی برگشتیم، اما می دانستیم اگر مقابل تیم خوب ستارگان غفلت کنیم ضربه خواهیم خورد و روی عدم تمرکز دو سه بازیکن مان گل سوم را هم خوردیم.

او اضافه نمود: متأسفانه پاورپلی ما در دو دقیقه خاتمهی با اینکه دو سه موقعیت گلزنی ایجاد کردیم، اما جواب نداد. بازی ها حذفی است و باید از حداقل موقعیت ها استفاده کنیم.

سرمربی شهروند ساری ادامه داد: از امروز به دنبال ریکاوری تیم برای بازی 30 دی خواهیم بود و با تمام توان مان برای جبران این شکست و استفاده از دو فرصت میزبانی در پلی آف به میدان می رویم.

لک با اشاره به اتفاقات و درگیری های اتفاق افتاده در نیمه دوم این ملاقات گفت: روح ورزش بازی جوانمردانه است. متأسفانه در ورامین همه چیز اتفاق می افتد به جز جوانمردی. انواع و اقسام فحاشی ناموسی از طرف تماشاگران به ما داده شد. جالب اینجاست این فحاشی ها حتی از VIP نشینان هم انجام گرفت.

او اضافه نمود: صندلی ویژه جایی است که مسئولان و بزرگان آنجا می نشینند و متأسفم که از آنجا هم فحاشی صورت گرفت و حتی تعدادی بطری آب معدنی به داخل زمین پرتاب شد

سرمربی شهروند ساری اتفاقات اتفاق افتاده در ورامین را برنامه ریزی شده دانست و گفت: دلیلش را نمی دانم که چرا برگزار نمایندگان مسابقات در ورامین نمی خواهند بساط این اتفاقات را جمع نمایند و انگار دوست دارند این شرایط ادامه داشته باشد.

لک اضافه نمود: امیدوارم اتفاقات بدتری اینجا نیفتد. اما ورامین از همه چیز برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد و البته دیگر هم قرار نیست اینجا بازی کند.

او در مورد قضاوت داوران مسابقه نیز گفت: داوران چند اشتباه داشتند، اما روی گل هایی که زده شد تأثیری نگذاشتند و می توانم بگویم نتیجه بازی حاصل بازی فنی دو تیم بود.

پرتاب بطری آب و اهانت های گسترده از صندلی ویژه زیبنده مردم خوب ورامین نبود

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت: پرتاب بطری آب و اهانت های گسترده از صندلی ویژه زیبنده مردم خوب ورامین نبود.

او اضافه نمود: تیم های ورامین یا همان قرچک و ساری از تیم های ریشه دار فوتسال ما هستند. بازی امروز دو تیم هم با توجه به اینکه در مرحله پلی آف بود، حساسیت خاص خودش را داشت.

وی اضافه نمود: در این بازی تعدادی از طرفداران مان از ساری آماده بودند که جا دارد از آن ها بابت این تعصب و حمایت شان تشکر کنم. قبل از شروع ملاقات، بنده به اتفاق آقای ثابت نماینده فدراسیون و تقوی سرپرست تیم ستارگان ورامین در جمع طرفداران هردو تیم حاضر شدیم و از آن ها خواستیم تا فقط به تشویق تیم خود بپردازند.

مدیرعامل شهروند ساری گفت: متأسفانه گوینده سالن با میکروفنی که در دست داشت، برخلاف قوانین، در زمان برگزاری مسابقه بار ها اقدام به سخنرانی کرد و تماشاگران خوب ورامینی حاضر در سالن را تحریک نمود. نماینده فدراسیون چند بار به آن ها تذکر داد که جلوی این کار گرفته گردد، اما این اقدام ناشایست بازهم ادامه پیدا کرد.

او اضافه نمود: در حالی که اسکوبورد سالن خراب شده و تقریبا 7 دقیقه تا خاتمه مسابقه زمان باقی مانده بود، گوینده سالن در اقدامی عجیب اعلام می نماید که تنها 30 ثانیه تا خاتمه باقی مانده و از تماشاگران و حاضران در صندلی خواست تا روی پای خود بایستند و تیم ورامین را تشویق نمایند!

نجاریان گفت: این اقدامات زیبنده مردم خوب ورامین نیست که از صندلی ویژه بطری آب به داخل زمین مسابقه پرتاب و اهانت های گسترده ای از همان نقطه به عوامل تیم مهمان انجام گردد.

او اضافه نمود: من قاطعانه می گویم شروعگر اتفاقات بازی امروز ورامین هرگز تماشاگران ورامینی نبودند بلکه این گوینده سالن و حاضران در صندلی ویژه بودند که این صحنه های زشت را خلق کردند.

مدیرعامل شهروند ساری گفت: صندلی ویژه سالن ورامین به قدری شلوغ بود که بنده قید دیدن بازی از آنجا را زدم و در بین تماشاگران مسابقه را تماشا کردم. همه مسائل امروز هم از همان صندلی شلوغ بالای نیمکت ها شروع شد. همان افرادی که آن بالا بودند به داخل زمین ریختند و درگیری ها را شروع کردند.

او به مصدومیت شدید طا ها مرتضوی کاپیتان شهروند ساری بر اثر اصابت آجر اشاره نمود و اضافه نمود: این سنگ و آجر ها از صندلی ویژه به داخل زمین پرتاب شد که جای تأسف دارد.

نجاریان از مدیریت مناسب آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال و حمید ثابت نماینده فدراسیون در زمان بروز درگیری ها تشکر کرد و گفت: اطمینان دارم اگر این دو فرد توانمند نبودند شرایط برای ادامه بازی در هفت دقیقه خاتمهی فراهم نمی شد.

او همچنین به انتقاد از عملکرد یکی از داوران مسابقه پرداخت و اضافه نمود: متاسفانه داوران همسطح نبودند. سرداور مسابقه قضاوت بدی نداشت، اما داور دوم با اختلاف فاحشی نسبت به سرداور قضاوت پر انتقادی را به نمایش گذاشت.

مدیرعامل شهروند با بیان اینکه بازی های برگشت مرحله پلی آف حساسیت به مراتب بیشتری دارند، گفت: باید کوشش گردد که در بازی های آینده شاهد چنین قضاوت هایی نباشیم.

وی گفت: در روز اول پلی آف تیم صدرنشین لیگ یعنی مس سونگون به تیم هشتم جدول باخته است بنابراین کمیته محترم داوران باید کوشش کند و ترتیبی اتخاذ نماید که در بازی های آینده شاهد چنین قضاوت های ضعیفی نباشیم.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 789

به "به علت نداشتن تمرکز باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به علت نداشتن تمرکز باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید