تور ایتالیا: اینزاگی: اگر 10 بار دیگر با میلان بازی کنیم، شاید یک بار ببازیم، درسی سخت اما گرانبها گرفتیم

به گزارش مجله گرافیک، سرمربی اینتر با وجود شکست مقابل میلان، عملکرد شاگردانش در این مسابقه را ستود.

تور ایتالیا: اینزاگی: اگر 10 بار دیگر با میلان بازی کنیم، شاید یک بار ببازیم، درسی سخت اما گرانبها گرفتیم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سیمونه اینزاگی پس از شکست 2 بر یک اینتر در دربی دلامادونینا گفت: این فوتبال است. ما در تمام جهات تیم برتر زمین بودیم، اما در انتهای زمین زهردار نبودیم. میلان در گل اول خوش شانس بود و در گل دوم باهوش. دربی برای 60 دقیقه یکطرفه بود. خطای واضحی روی الکسیس سانچس در گل اول میلان رخ داد. بازیکنان ما در این صحنه عصبی شدند و تمرکز خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه اینتر در 25 دقیقه پایانی به میزان کافی زهردار نبود و بازی را تحت کنترل نداشت، توضیح داد: مسابقه در 25 دقیقه پایانی بیشتر بر مبنای حرکات انفرادی پیش می رفت. این شکست قطعاً ما را آزار می دهد، اما تیم های قدرتمند باید اشتباهات خود را تحلیل نمایند. اگر 10 بار دیگر این بازی را انجام بدهیم، شاید یک بار شکست بخوریم.

سرمربی اینتر با بیان اینکه همه می دانند دربی میلان چقدر اهمیت داشت، اعلام کرد: ما شایسته شکست نبودیم، اما این فوتبال است. تا زمان گل تساوی اجازه هیچ کاری به میلان ندادیم. درسی سخت اما گرانبها گرفتیم که ما را مصمم تر می نماید تکلیف هر بازی را زودتر روشن کنیم و تحت چنین شرایطی قرار نگیریم.

اینزاگی درباره تعویض های خود و خروج لائوتارو مارتینس، پریشیچ و چالهانوغلو گفت: لائوتارو تمام توان خود را ارائه کرد. پریشیچ از ناحیه ساق پا دچار مشکل شد و درخواست تعویض داشت. چالهانوغلو هم خسته بود و ما باید گل دوم را می زدیم. ژیرو در مقابل دروازه، سانچس را هُل داد. با این حال اگر از موقعیت های گل خود استفاده می کردیم، این اتفاق اهمیتی نداشت. به نظرم داور از کنار صحنه های زیادی عبور کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2093

به "تور ایتالیا: اینزاگی: اگر 10 بار دیگر با میلان بازی کنیم، شاید یک بار ببازیم، درسی سخت اما گرانبها گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: اینزاگی: اگر 10 بار دیگر با میلان بازی کنیم، شاید یک بار ببازیم، درسی سخت اما گرانبها گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید