انتقاد کاسانو از مانچو به خاطر پروبال دادن به ماجرای درگیری اش با ساری

به گزارش مجله گرافیک، مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا از نقدها مکرری که از سرمربی ناپولی به خاطر درگیری با مانچینی انجام شده است، گلایه کرد و تصمیم سرمربی اینتر را در مورد رسانه های کردن این ماجرا زیر سؤال برد.

انتقاد کاسانو از مانچو به خاطر پروبال دادن به ماجرای درگیری اش با ساری

به گزارش خبرنگاران، ماجرای درگیری لفظی مائوریتسیو ساری، سرمربی ناپولی با روبرتو مانچینی روز گذشته با عذرخواهی ساری که مورد قبول مانچو واقع شد، انتها پیدا کرد. ساری به خاطر توهین هایی که در جریان بازی تیمش و اینتر در سان پائولو به مانچینی کرد نه تنها دو جلسه محروم شد بلکه به شدت از سوی رسانه های ایتالیایی مورد انتقاد نهاده شد. این اتفاق پس از آن رخ داد که مانچینی در چند مصاحبه خود به شدت از همتای ایتالیایی اش در ناپولی انتقاد و محتوای مکالمه ساری با او را فاش کرد.

آنتونیو کاسانو در مورد این ماجرا به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من واقعاً نصیحت کردن را دوست ندارم. ساری دو کلمه به کار برد و کارش اشتباه بود، اما ما نمی توانیم به خاطر این دو کلمه او را تا آخر عمرش زندانی کنیم. او چیزی گفت که آزاردهنده بود و دلیلش هم عصبانیت از باخت تیمش بود، اما ماجرا باید در همان استادیوم تمام می شد. ساری اشتباه کرد، اما آن قضیه نباید از زمین بازی خارج می شد.

کاسانو ادامه داد: تا جایی که من می دانم صحبتی که بین دو نفر رد و بدل می گردد، باید بین آنها بماند. من اینکه همه می خواستند ساری را به چهارمیخ بکشند، دوست نداشتم، مخصوصاً که او کسی است که درباره اش تعریف های زیادی شنیده ام. با درایتی که از مانچینی سراغ دارم، انتظار نداشتم که او این ماجرا را این چنین بزرگ کند. ما نباید اینقدر ساری را نصیحت کنیم و مورد بازخواست قرار دهیم. او یک اشتباه کرد، اما زندگی ادامه دارد، ضمن اینکه صحبت های ساری اهانت به قشر خاصی از افراد جامعه هم نبود.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 728

به "انتقاد کاسانو از مانچو به خاطر پروبال دادن به ماجرای درگیری اش با ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کاسانو از مانچو به خاطر پروبال دادن به ماجرای درگیری اش با ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید