اجرای نهضت درختکاری در منطقه 2 با کاشت 8700 نهال

به گزارش مجله گرافیک، طرح نهضت درختکاری با هدف توسعه فضا های سبز شهری و کاهش آلودگی های زیست محیطی با کاشت بیش از 8 هزار و 700 نهال در حال انجام است.

اجرای نهضت درختکاری در منطقه 2 با کاشت 8700 نهال

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علیرضا جعفری معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اظهار کرد: به منظور ارتقای زیبایی شهر و داشتن شهری به دور از آلودگی هوا و با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایانی سال طرح فراگیر کاشت درخت در باغچه منازل شهروندان از نیمه دوم دی شروع و تا اواخر اسفند ادامه دارد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل طرح کاشت نهال به صورت رایگان در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار گرفته و شهروندان می توانند درخواست های خود را به وسیله سامانه 137 و یا مراجعه حضوری با مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه واقع در بوستان های ستارخان و شقایق مطرح نمایند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یادآور شد: پس از ثبت درخواست ها، کارشناسان فضای سبز و اکیپ مربوطه در کمترین زمان ممکن به در منازل متقاضیان مراجعه نموده و ضمن آنالیز و تشخیص محل مناسب، نسبت به کاشت درخت و آموزش در مورد نحوه نگهداری، اندازه آبیاری و ... اقدام می نمایند.

جعفری کاشت گونه های مختلف میوه را موجب ایجاد جذابیت و ترغیب و تشویق شهروندان به این امر مهم برشمرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 2188

به "اجرای نهضت درختکاری در منطقه 2 با کاشت 8700 نهال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نهضت درختکاری در منطقه 2 با کاشت 8700 نهال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید