آلگری: رویایم مربیگری در تیم ملی ایتالیا است

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران: سرمربی میلان اعتراف کرد یکی از اهداف او برای آینده حرفه مربیگری اش ، ایفای نقش به عنوان سرمربی آتزوری است.

آلگری: رویایم مربیگری در تیم ملی ایتالیا است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، با اینکه هنوز مدت زیادی از صدور رای اعتماد از سوی سیلویو برلوسکونی، رئیس باشگاه میلان به ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی این تیم برای ابقا در سمت خود در یک فصل دیگر نمی گذرد، این مربی 46 ساله از آرزویش برای مربیگری در تیم ملی ایتالیا می گوید.

آلگری با اعتراف به این موضوع که فرصت مربیگری در آتزوری را در صورت دریافت پیشنهاد برای راهنمایی این تیم از دست نمی دهد، گفت: تاکنون بیش از یک بار گفته ام که رویای هر مربی است که یک روز راهنمایی تیم ملی کشورش را بر عهده بگیرد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

آلگری که با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت و گو می کرد، اضافه کرد: در حال حاضر محقق شدن رویایم ممکن نیست چون هم تیم ملی ایتالیا یک سرمربی فوق العاده مانند چزاره پراندلی دارد، هم من از وضعیتم در میلان راضی هستم. با این حال نمی توانم منکر این موضوع شوم که دوست دارم در یک مقطع از حرفه ام تیم ملی ایتالیا را راهنمایی کنم. این حرف من الزاما به معنای آن نیست که همین فردا می خواهم مربی ایتالیا شوم، بلکه ممکن است تا 10 سال یا مدتی بیشتر طول بکشد تا این اتفاق رخ دهد.

آلگری از سال 2010 در شرایطی راهنمایی میلان را بر عهده گرفت که پیش از آن به عنوان سرمربی تیم هایی مانند کالیاری ساسولو و گروستو فعالیت نموده بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 345

به "آلگری: رویایم مربیگری در تیم ملی ایتالیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: رویایم مربیگری در تیم ملی ایتالیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید