آخرین شرایط ساخت بزرگراه ایلام- مهران

به گزارش مجله گرافیک، خبرنگاران/ایلام مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: طول پروژه از میدان ارغوان تا پایانه مرزی مهران 102کیلومتر است که 82کیلومتر آن به صورت 4خطه اجرا شده و20کیلومتر باقیمانده در قالب سه قطعه در حال انجام است.

آخرین شرایط ساخت بزرگراه ایلام- مهران

مهندس علی اصغر کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: در این جهت پروژه تقاطع غیرهمسطح ارغوان با ادامه دیوار کشی و احداث زیرگذر در حال تکمیل شدن است که در قطعه اول حد فاصل روستای مهدی آباد تا تقاطع ماربره 4 کیلومتر به صورت بزرگراه تکمیل و زیر بار ترافیک واقع شده است و7 کیلومتر دیگر این قطعه در دست احداث است و در این قطعه دو رشته تونل به طول های 750 و 850 متر وجود دارد.

کاظمی شرح داد: حفاری تونل 750متری به سرانجام رسیده و پیمانکار در حال آماده سازی لاینینگ (پوشش بتونی) این تونل بوده و حفاری تونل 850 متری نیز با انجام 560 متر حفاری در حال اجرا است.

وی گفت: قطعه دوم به طول 19 کیلومتر حد فاصل ماربره تا تقاطع صالح آباد است که مجموعاً 15کیلومتر آن تکمیل و زیر بار ترافیک واقع شده است و 4 کیلومتر باقی مانده نیز در دست اجرا است و در ادامه جهت ساماندهی تقاطع صالح آباد به طول 2.5کیلومتر به صورت همسطح انجام گرفته و تقاطع غیر همسطح آن با پیشرفت 20درصد در حال اجرا است.

وی در مورد قطعه سوم گفت: از صالح آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق 25 کیلومتر به صورت چهار خطه اجرا شده و هم اکنون تکمیل پل های بزرگ در منطقه کنجان چم در حال اجرا است و اصلاح جهت رفت نیزدر این منطقه به انجام رسیده و برای تکمیل جهت برگشت نیز در حال برآورد و بررسی اجرای عملیات تکمیلی هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 746

به "آخرین شرایط ساخت بزرگراه ایلام- مهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ساخت بزرگراه ایلام- مهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید