گواردیولا: منچسترسیتی فعلی بهتر از سیتی فصل گذشته است، برای من ثبات از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد

به گزارش مجله گرافیک، فوتبال دنیا - سرمربی اسپانیایی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، تیم فعلی اش را بهتر از تیمی می داند که با آن قهرمان شد.

گواردیولا: منچسترسیتی فعلی بهتر از سیتی فصل گذشته است، برای من ثبات از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد

به گزارش خبرنگاران ، پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در خانه لسترسیتی تیم فعلی اش را بهتر از تیم فصل گذشته دانست.

منچسترسیتی فصل گذشته با 100 امتیاز قهرمان لیگ برتر شد اما اکنون با 4 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول و در هفته هجدهم این رقابت ها در رده دوم واقع شده است. همچنین سیتی در فصل گذشته با حاشیه امنیتی 19 امتیازی قهرمانی لیگ برتر انگلیس شد و علاوه بر لیگ برتر، جام اتحادیه را هم فتح کرد. این تیم در تمام 38 هفته فصل گذشته تنها دو شکست داشت اما در این فصل در 18 هفته دو بار متحمل شکست شده است.

با این حال سرمربی اسپانیایی پیشین بارسلونا معتقد است که تیم فعلی اش بهتر از تیم فصل گذشته است.

گواردیولا به شبکه اسکای اسپورتس گفت: در توجه به جزئیات کار من می توانم بگویم که ما حتی از فصل گذشته هم بهتر هستیم که البته این طبیعی است چون ما زمان بیشتری در کنار هم بوده ایم. بازیسازی ما، پیشرفت مان، پرسینگ از خط حمله، استفاده از حرکات مختلف و داشتن گزینه های مختلف در دفاع و حمله همگی بهتر از گذشته شده اند و من می توانم بگویم که ما الان نسبت به گذشته بهتر دفاع می کنیم.

گواردیولا در پاسخ به این سؤال که درباره فصل گذشته که تیمش با شکستن رکورد کسب امتیاز قهرمان شد، چه چیزی بیش از همه او را تحت تأثیر واقع شده است، مطرح نمود: ثبات مان. خب ما امتیازاتی هم از دست دادیم اما این اتفاق طبیعی است اما با این حال ما همیشه آماده بودیم و این مهمترین فاکتور بود و همان چیزی که من برایش بیشترین اهمیت را قائلم. بردن جام ها یا لیگ قهرمانان، تورنمنت هایی که در آنها باید در 6 یا 7 بازی خوب باشید با لیگ برتر که در آن هر سه یک مرتبه باید بازی کنید فرق دارد و به همین دلیل من می گویم که ثبات تیمم را بیش از هر چیز دیگری دوست دارم.

منچسترسیتی فردا از ساعت 18:30 به وقت تهران میهمان روباه هایی خواهد بود که در هفته قبلی رقابت ها چلسی را در استادیوم استمفوردبریج شکست دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: cicagraphic.ir شناسه مطلب: 120

به "گواردیولا: منچسترسیتی فعلی بهتر از سیتی فصل گذشته است، برای من ثبات از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: منچسترسیتی فعلی بهتر از سیتی فصل گذشته است، برای من ثبات از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید